Vokietijos vėliava. / Stock.XCHNG nuotr.Valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis, pernai Lietuvoje įregistruoti 216 tūkst. 603 į šalį  įvežti lengvieji (M1 klasės) automobiliai, dauguma iš jų (204 tūkst. 309 arba 94 proc.) – naudoti ir anksčiau jau registruoti užsienio šalyse.

Vokietija išliko svarbiausia naudotų automobilių eksporto šalimi. Pernai Lietuvoje įregistruota daugiausia (39 proc.) iš šios šalies įvežtų naudotų lengvųjų automobilių (2010 m. – 38 proc.). Antroje vietoje pagal šį rodiklį buvo Prancūzija (15 proc.), trečioje – Italija (13 proc.), ketvirtoje – Belgija (9 proc.).

Vidutinis Lietuvoje pernai įregistruotų naudotų automobilių amžius siekė 10,4 metų.

Palyginus su 2010 m., naudotų lengvųjų automobilių pernai įregistruota trečdaliu (32,9 proc.) daugiau. Didžiąją jų dalį (70 proc.) įregistravo šalies gyventojai (fiziniai asmenys).  

Naujų lengvųjų automobilių registravimo apimtys kilo dar sparčiau ir padidėjo 64,7 proc.  Dažniausi naujų automobilių pirkėjai – įstaigos ir organizacijos, jų vardu pernai įregistruota 88 proc. visų naujų lengvųjų automobilių.

Pirkėjai vis dažniau rinkosi automobilius, turinčius dyzelinius variklius. Juos turėjo dauguma (71 proc.) iš pernai Lietuvoje įregistruotų naudotų automobilių ir 64 proc. iš naujų.
 
Daugumą (24 proc.) naudotų automobilių pernai įregistravo šalies didmiesčių (Vilniaus ir Kauno) gyventojai. Pagal šį rodiklį tretieji ir ketvirtieji buvo marijampoliečiai bei klaipėdiečiai. Mažiausiai į Lietuvą įvežtų automobilių įregistravo Ignalinos, Zarasų, Širvintų, Pagėgių, Birštono, Rietavo ir Neringos savivaldybių gyventojai (daugiau informacijos žr. pranešimo priede).

Siekdama užkirsti kelią suklastotų ar policijos ieškomų transporto priemonių įteisinimui, „Regitra“ pernai atsisakė įregistruoti 707 transporto priemones.

Ukmergės naujienos

kamieniniubank.lt