Audros metu dingo elektra? ESO informuoja, kur kreiptis

Itin galinga audra, praėjusį savaitgalį talžiusi visą Lietuvą, be elektros buvo palikusi ir nemenką dalį Šilutės rajono gyventojų.

Savaitgalio vėtros metu medžiai virto ir Šilutės centre, šis – šalia Atgimimo alėjos.

Paaiškėjo, jog toli gražu ne visi žino, kur tokiu atveju kreiptis, tad ir redakcija sulaukė ne vieno skaitytojo skambučio.
Informacijos paprašėme bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovų.

Klaipėdos regione – 35 000 gedimų

ESO duomenimis, pirmadienį, sausio 31 d., 13 val., elektros tiekimas buvo atstatytas 74 tūkst. vartotojų, kuriems elektra buvo dingusi ilgiau nei 3 minutes. Ryšių su visuomene projektų vadovas Paulius Kalmantas „Šilutės naujienoms“ tuoj po vidudienio sakė, jog su elektros tiekimo sutrikimais vis dar susiduria apie 20 tūkst. klientų visoje Lietuvoje. Daugiausia gedimų fiksuojama pietvakarinėje šalies dalyje – ten, kur audra buvo stipriausia.

Visame Klaipėdos regione fiksuota apie 35 000 gedimų.

Pagrindinė elektros energijos persiuntimo nutraukimo priežastis, žinoma, buvo galingos audros pažeistos elektros oro linijos.

Pasak P. Kalmanto, šios vėtros atveju energijos tiekimo atstatymą sunkino ir tai, jog itin stiprus vėjas nutraukdavo elektros energiją pakartotinai. Vėjas, taip pat kėlė pavojų vykdant gedimų šalinimą, o keliai nutolusiuose vietovėse buvo ypač sudėtingai pravažiuojami bei itin slidūs.

Masinius elektros tinklo sutrikimus šalino net 177 ESO brigados, tačiau vien pirmadienio popietę atskirų gedimų elektros tinkle, įskaitant ir pavienius gedimus, buvo virš 3 000.

Ką daryti dingus elektrai?

Tokį klausimą P. Kalmantui uždavėme todėl, kad pirmadienį sulaukėme keleto skambučių iš įvairių rajono vietovių. Mūsų skaitytojai klausė, kaip turėtų užregistruoti gedimą, nes patys to padaryti nesugebėjo.

Pasak P. Kalmanto, panašiais atvejais sutrikimą patogiausia registruoti internetu adresu
eso.lt/registruotigedima ar visą parą veikiančiu nemokamu trumpuoju telefonu 1852. Tačiau masinių atjungimų metu skambučių centras būna itin apkrautas, todėl jeigu yra galimybė, rekomenduojama gedimą registruoti internetu. Užregistravus gedimą, papildomai skambinti nereikia, nes jį bendrovė mato savo sistemose.

Prieš registruojant internetu ar telefonu verta patikrinti, ar sutrikimas jau nėra fiksuotas ir pažymėtas atjungimų žemėlapyje, kurį galima patikrinti eso.lt/zemelapis.

Exit mobile version