Artėjant atidarymo dienai, jau dairomės po 2200 kvadratinių metrų prekybos salę, kurioje išdėliota apie 15 000 pavadinimų prekių, kalbiname trijų dešimčių žmonių kolektyvą ir džiaugiamės kartu su visais šilutiškiais, nes į mūsų kraštą ateina socialiai atsakinga įmonė, kurianti keliasdešimt naujų darbo vietų.
Prioritetas – dėmesys žmonėms
„Bikuva“ duris pirkėjams atvers jau artimiausiomis dienomis, tad nenuostabu, kad šios savaitės pradžioje naujajame prekybos centre galime sutikti ne tik šio prekybos centro vadovą, šilutiškiams gerai pažįstamą Raimundą Ambrozaitį, bet ir iš tolimosios Utenos atvykusį bendrovės savininką Gintarą Sadauniką.
G.Sadaunikas sako, jog „Bikuva“ laikosi kiek kitokios, nei įprasta Lietuvoje, strategijos. Jei konkrečiau, ši bendrovė nesistengia vilioti pirkėjus įspūdinga reklama ar pastatais, o pagrindiniu savo prioritetu laiko dėmesį žmonėms – tiek darbuotojams, tiek pirkėjams.
„Mes orientuojamės į tai, kad pas mus būtų gera dirbti kiekvienam žmogui, kad jie čia jaustųsi lyg atėję į šeimą. Nes tas, kuriam čia bus malonu ir gera dirbti, tą gerumą skleis ir dovanos kiekvienam atėjusiam lankytojui. Taigi, per dirbančius žmones mes rodome savo veidą, per juos einame į bendruomenę“, – dalijasi unikalia aukštaitiška patirtimi įmonės vadovas.
Apdovanojo penkias vargstančias šeimas
„Neįtikėtina, bet jūs apdovanojate mūsų kraštiečius dar patys nepradėję čia dirbti“, – stebimės. „Bet mes į jūsų kraštą atėjome tuo laiku, kuomet yra įprasta dalintis, padėti tam, kam labiau reikia, kas mažiau turi. Todėl irgi turime parodyti gerumą, nes gražesnis yra gėrį teikiantis žmogus. Be to, mes esame socialiai atsakinga įmonė“, – atremia G.Sadaunikas.
Iš tolesnio pokalbio su G.Sadauniku ir R.Ambrozaičiu aiškėja, kad tai nebus vienetinė šios įmonės akcija, kad tokius žingsnius jos vadovai nuolat daro ir kituose miestuose, kur stovi „Bikuvos“ prekybos centrai.
Darbuotojus sužavėjo mokymai ir dirbančiųjų šypsenos
Kalbiname erdvioje prekybos centro teritorijoje sutiktus žmones ir išgirstame, kad ir jie jau spėjo pajusti Bikuvos kolektyvo dėmesį ir draugiškumą.
„Jau pirmojo darbo pokalbio metu mane sužavėjo šios įmonės vadovų paprastumas ir šiltas bendravimas. Ypač patiko, kad buvo surengti kursai būsimiesiems darbuotojams“, – sako pardavėja konsultantė Alma Bočkuvienė. Pasak moters, tų kursų metu ją labiausiai žavėjo kituose šios bendrovės prekybos centruose dirbantys žmonės, nuo kurių veidų ji matė nedingstančias šypsenas . Baigusi kursus Alma sako naujajame darbe pasijutusi žymiai tvirčiau.
Kolegei antrina ir Ingrida Kavaliauskienė, kuriai teko pabuvoti buitinės technikos pristatyme Lenkijoje. Ingridai tie mokymai davė be galo daug žinių apie šiuolaikišką buities techniką.
„Dabar jaučiuosi stipri, nes daug sužinojau, pamačiau, kaip sulig kiekviena diena tobulėja mūsų kasdien naudojama įranga, ir dabar galėsiu apie tai papasakoti kiekvienam geros buitinės technikos ieškančiam žmogui. Galėsiu iš gausybės panašių gaminių padėti išsirinkti būtent tą, kuris tam žmogui būtų tinkamiausias“, – sako Ingrida.
O štai Rasą Juščienę vos atėjus į naująjį kolektyvą sužavėjo čia dirbančių žmonių draugiškumas, ji sako pasijutusi taip, lyg su visais jau būtų seniai pažįstama.
R.Ambrozaitis įmonės administracijos rūpestį jautė ir vėliau, kai jam teko atrinkti darbuotojų komandą, kai tie žmonės buvo siunčiami į seminarus, kai teko rūpintis prekių išdėstymu ir panašiais dalykais.
„Todėl esu įsitikinęs, kad tolesnė viso mūsų kolektyvo užduotis – nemažiau atsakingai rūpintis visais rajono gyventojais, siekti, kad pas mus atėję pavieniai pirkėjai ar įmonių atstovai būtų priimti kaip šeimoje, ir įsigytų būtent tą prekę, kuri labiausiai patenkintų jų lūkesčius“, – sako „Bikuvos“ Šilutės centro vadovas.
R.Ambrozaitis pasidžiaugia ir tuo, kad atėję verslininkai iš karto įteikė šilutiškiams dar vieną dovaną – skoningai sutvarkė iki tol niūrų Šilutės kampelį.
O norintys nepraleisti naujojo prekybos centro atidarymo dienos turi sekti skelbimus „Šilutės naujienose“.
Rašyti atsakymą