Warning: include_once(/home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/themes/pixwell/includes/core.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/plugins/pixwell-core/amp/functions.php on line 140

Warning: include_once(): Failed opening '/home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/themes/pixwell/includes/core.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/plugins/pixwell-core/amp/functions.php on line 140

Warning: include_once(/home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/themes/pixwell/includes/translation.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/plugins/pixwell-core/amp/functions.php on line 146

Warning: include_once(): Failed opening '/home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/themes/pixwell/includes/translation.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/silutesnau/domains/silutesnaujienos.lt/public_html/lt/wp-content/plugins/pixwell-core/amp/functions.php on line 146
Lietuviškas maistas atranda kelių į pasaulį - Šilutės naujienos

Lietuviškas maistas atranda kelių į pasaulį

Japonija, Pietų Korėja, Taivanas – tai naujos lietuviškų maisto produktų rinkos, kelius į kurias nutiesti padėjo įmonių aktyvumas, inovatyvumas, aukšta tiekiamų produktų kokybė bei ES investicijos.

Geografija apima visus pasaulio žemynus, lietuviškų gaminių galima rasti Naujojoje Zelandijoje ir Pietų Afrikos respublikoje, Indijoje ir Peru, Irane ir Nigerijoje, Čilėje ir Alžyre ir, žinoma, visoje Europoje.

„Norint įsikabinti į kurios nors šalies rinką, reikia žinoti kintančius jos vartotojų įpročius, vadinasi reikia sekti tendencijas ir neatsilikti nuo pažangos. Į priekį išsiveržia gamintojai, kurie kuria inovatyvius produktus ir aktyviai skaitmenizuojasi“, − pabrėžia G. Bagušinskas ir priduria, kad mūsų konkurencinė stiprybė yra ir gebėjimas tiekti produkciją net ir mažais kiekiais.
Anot jo, sėkmingo eksporto formulėje – dvi dedamosios: pinigai ir inovatyvumas. Lyderiai geba suderinti abu dalykus, jauniems, pažangiems verslams pereiti į aukštesnį lygį dažniausiai trukdo pinigų stygius.

„Mūsų asociacijos nariams įveikti šį trūkumą padeda ir ES finansuojami projektai. Jie suteikia daugiau galimybių plačiau išnaudoti tarptautines nišas, jungiantis į tarptautinius tinklus ir ieškant partnerių, pristatant užsienio rinkoms lietuviškos kilmės produktus ar paslaugas“, − sako G. Bagušinskas.
Neseniai įgyvendintas klasterio „SmartFood“ lietuviškos produkcijos krepšelio, skirto viešbučių, restoranų, kavinių rinkai eksportui skatinti ir naujų rinkų paieškai projektas tokią galimybę suteikė UAB „Liūtukas ir Ko“, „Danvita“, „Rūta“, „Acorus calamus“, „Dora“, „Viktorija ir partneriai“, „Cerera foods“, kitoms bendrovėms.

O baigto projekto „Naujos verslo galimybės rinkų paieškai ir plėtrai“, kuriuo buvo skatinamos mažos ir vidutinės įmonės ieškoti naujų užsienio rinkų ir plėsti esamas galutiniai šio projekto gavėjai – 27 Lietuvos verslo įmonės. Tarp jų − bendrovės „Autogrotas“, „Augija“, „Ekofrisa“, „Papilio kibirkštis“, RATUTELA, „Choco group“, „Švenčionių vaistažolės“, „Grainmore“.

„LitMEA“ ir jos įkurto klasterio „SmartFood“ kartu su LVPA įgyvendintiems ar tebevykdomiems projektams pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ skirta beveik 0,5 mln. Eur ES investicijų, pagal priemonę „Verslo klasteris LT“ – daugiau nei 0,5 mln. Eur, „Inoklaster LT“ – dar 0,06 mln. Eur.

Exit mobile version