Aktualijos

Edit

Amount of short articles:

Amount of articles links:

You can order sections with dragging on list bellow:

  • Aktualijos
Išsaugoti
Atšaukti
Reset

Gamta

Įkliuvo miškininkas - brakonierius

Image - Įkliuvo miškininkas - brakonierius

Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnai rugsėjo 5 d., apie 17.00 val. gavo pranešimą, kad prie kaimo turizmo sodybos Stoniškių sen., Rukų k. girdisi šūviai. Spėta, kad čia galimai brakonieriaujama.  Atvykus po

Antradienis, 10 Rugsėjis Komentarai (0)

Gulbių skrydis

Paskui gulbes skrendanti anglė stabtelėjo Ventėje

Image - Paskui gulbes skrendanti anglė stabtelėjo Ventėje

Pagaliau ilgai lauktas susitikimas įvyko - ekspedicijos „Gulbių skrydis“ komanda šeštadienį apsilankė Nemuno deltoje, kur susitiko su Lietuvos mokslininkais, gamtosaugininkais ir vietos bendruomenės atstovais.Penktadienį Baltijos aplinkos forumo specialistai ir ornitologas

Ketvirtadienis, 3 Lapkritis Komentarai (0)

Nuomonės ir komentarai

Nepatinkančią pavardę galima nesudėtingai pasikeisti

Image - Nepatinkančią pavardę galima nesudėtingai pasikeisti

  Kai kurie žmonės nugyvena visą gyvenimą turėdami vieną pavardę, tačiau kiti dėl vienokių ar kitokių priežasčių savo asmenvardį pasikeičia. Migracijos teisės ekspertė Edita Prilepskienė įvardija, kokiais atvejais žmonės nusprendžia pavardę

Šeštadienis, 12 Rugpjūtis Komentarai (3)

Oficialūs pranešimai

Bus skelbiami paskutinių valstybinių brandos egzaminų rezultatai

Image - Bus skelbiami paskutinių valstybinių brandos egzaminų rezultatai

Ketvirtadienį bus paskelbti paskutinių valstybinių brandos egzaminų rezultatai. Abiturientai sužinos, kaip jiems sekėsi laikyti matematikos, istorijos ir geografijos

Ketvirtadienis, 11 Liepa Komentarai (0)

Politika

Nauji Savivaldybės politikai apsiprato ir imasi darbo

Image - Nauji Savivaldybės politikai apsiprato ir imasi darbo

  Šilutės savivaldybės taryba surengė jau ketvirtąjį posėdį, vadinasi jau dirba tris mėnesius. Per šį laikotarpį paskirstyti visi valdžios postai ir pareigybės. Šios kadencijos Savivaldybės vadovai nėra tokie išdidūs ir pakvietė

Antradienis, 30 Liepa Komentarai (0)

Problema

Net ir plečiami vaikų darželiai visų mažųjų nesutalpino

Image - Net ir plečiami vaikų darželiai  visų mažųjų nesutalpino

Pamatyti kaip atlikti remontai ir išgirsti įstaigų vadovų nuomonę apie atliktus darbus bei jų pageidavimus, ką dar būtų svarbu atlikti iki rugsėjo, - toks buvo miesto vaikų darželius apžiūrėjusių Savivaldybės

Sekmadienis, 8 Rugsėjis Komentarai (1)

Savivaldybėje

Ieškotas vaikas rastas negyvas

Image - Ieškotas vaikas rastas negyvas

  Nuo antradienio vakaro dingusio berniuko paieškos sustabdytos šiandien, apie 14.30 val. Dešimtmečio vaiko kūnas rastas Gaidelių

Penktadienis, 13 Rugsėjis Komentarai (7)

Seniūnijose

Vilkytiškiai šventė: susipažino su naujuoju klebonu, žygiavo labirintu ir sodino „Naujagimių alėją“

Image - Vilkytiškiai šventė: susipažino su naujuoju klebonu, žygiavo labirintu  ir sodino „Naujagimių alėją“

Kasmet Žolinės dieną Saugų seniūnijos Vilkyčių kaimo žmonės nužygiuoja „Vilko pėdomis“ - surengia taip pavadintą vasaros šventę.Šiemetinėje irgi buvo ne tik tradicinis žirgų konkūras, daug muzikos, vietinių dainininkų ir šokėjų

Antradienis, 20 Rugpjūtis Komentarai (0)

VBAtsižvelgdama į besikeičiančius klientų įpročius, daugiabučių namų administravimo įmonė „Mano BŪSTAS“ atsisako tradicinių biurų ir klientus konsultuos skaitmeniniu būdu – virtualiai, per mobiliąją aplikaciją arba telefonu.

Pristato virtualų biurą

Sprendimą keltis į virtualią erdvę paskatino keli aspektai. Pirma, vis daugiau žmonių bendravimui naudoja virtualius kanalus, nes taip greičiau ir patogiau. Neabejojama, kad ši tendencija kasmet tik stiprės. Antra, per pastaruosius 5 metus ženkliai sumažėjo klientų, kurie konsultuotis su įmonės specialistais fiziškai atvyksta į biurus. Todėl nuo rugsėjo 1 dienos „Mano BŪSTAS“ gyventojus kviečia naudotis virtualiu biuru arba konsultuotis visą parą veikiančiu Klientų aptarnavimo centro telefonu.

Atsisakius fizinio aptarnavimo modelio ženkliai stiprinamas Klientų aptarnavimo centras, kuriame įkurtas virtulaus konsultavimo padalinys. Jame dirbantys konsultantai specializuosis teikti pagalbą išskirtinai virtualiu būdu.

„Esame rinkos lyderiai, todėl nuolat ieškome būdų, kaip klientams pasiūlyti daugiau kokybiškų ir patogių paslaugų. Atsisakome tradicinio aptarnavimo modelio, nes skaitmeninėje eroje nebegalime versti savo klientų gaišti laiką ir švaistyti pinigus kelionėms į konsultavimo biurus. Privalome sukurti tokią paslaugą, kad klientai gautų visus jiems rūpimus atsakymus ir sprendimus „online“ režimu. Būtent šiai paslaugai teikti pristatome virtualų biurą. Juo naudojantis susisiekti su mūsų konsultantais bus dar paprasčiau. Klientus aptarnausime tiek per vaizdo konsultacijas, tiek susirašinėjimo (live chat) būdu.

Žinoma, nepamirštame ir tų, kurie nesinaudoja išmaniaisiais įrenginiais. Jie bet kokiais su būsto priežiūra susijusiais klausimais ir toliau galės konsultuotis visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu“, - sako „Mano BŪSTO“ regiono vadovas Aleksas Kvederis.

Uždaromas centras Šilutėje

Uždaryti įprastus biurus įmonę paskatino ir ženkliai sumažėjęs interesantų skaičius. Skaičiuojama, kad per pastaruosius penkis metus besikreipiančiųjų srautas krito daugiau nei keturis kartus. Šiemet visuose Lietuvoje esančiuose įmonės biuruose per mėnesį vidutiniškai apsilanko apie 300 žmonių, kai prieš penkis metus jų būdavo apie 1200.

A. Kvederio teigimu, tai tik parodo, kad klientai nebenori gaišti laiko vaikštinėdami po biurus, o mieliau renkasi skaitmeninius bendravimo būdus.

„Mano BŪSTO“ duomenimis, klientai vienokiais ar kitokiais klausimais į įmonės konsultantus vidutiniškai kreipiasi apie 26 tūkst. kartų per mėnesį. Iš jų tik apie 1 proc. registruojami „gyvo“ bendravimo metu, kuomet klientai atvyksta į biurus. Anot A. Kvederio, atsižvelgiant į tokius skaičius net nekyla klausimų dėl tradicinių biurų poreikio, nes klientams tokia paslauga šiandien faktiškai nebereikalinga.

„Daugelį savo veiklos metų biurai buvo ta vieta, kur žmonės atvykdavo pasikonsultuoti, pasitarti, išspręsti kilusias problemas. Tačiau sparčiai vystantis technologijoms, klientai gręžiasi nuo tradicinio bendravimo akis į akį modelio ir mieliau su įmonės specialistais kontaktuoja skaitmeniniais kanalais. Jau kurį laiką stebime augantį pranešimų skaičių per „eBŪSTO“ savitarną ir mobiliąją aplikaciją ir mažėjantį skambučių srautą, jau nekalbant apie lankymosi biuruose poreikį. Taigi virtualių paslaugų poreikis tarp klientų tik auga ir mes privalome į tai atitinkamai reaguoti, suteikdami plačias galimybes bendrauti su mumis įvairiais skaitmeniniais kanalais“, - pabrėžė „Mano BŪSTO“ regiono vadovas.

Nuo rugsėjo 1 dienos įmonė fizinį Klientų aptarnavimo centrą uždaro Šilutėje, Lietuvininkų g. 60.

 

  • Naujausi
  • Populiarūs
  • Komentarai

Ukmergės naujienos

kamieniniubank.lt