5 būdai išlikti žvaliems darbe

A0016-Tired-Man leaderMoksliškai įrodyta, kad smegenyse kas 1,5-2 val. vyksta aktyvumo pokyčiai. Tokiais momentais mums apie 20 minučių sumažėja darbingumas.

Tačiau tai ne nuovargis, o kitas režimas, kai kairysis pusrutulis, kuris atsakingas už dėmesį, kalbą ir loginį mąstymą, trumpam užleidžia vietą dešiniajam, atsakingam už mūsų svajones ir fantazijas.

Tokiais momentais sumažėja mūsų dėmesio koncentracija ir aktyvumas, mes tiesiog galime užsisvajoti ir pamiršti apie darbą. Tokie dalykai visiškai natūralūs. Kovoti su jais nereikia, geriau panaudoti savo labui.

Kaip atpažinti bioritmų kaitos momentus?

Rytais noras atsipalaiduoti kyla jau praėjus 1,5-2 val. po nubudimo.

Bioritmų svyravimo metu apima tingulys, nėra noro galvoti apie rimtus dalykus, priimti sprendimus, net kalbėtis telefonu tampa sunku. Mes tampame užmaršūs ir dažniau darome klaidas.

Imame žiovauti. Kyla noras pasvajoti.

Būna, kad šiais momentais atsiranda alkis, jaučiame susierzinimą.

Žvalumui padės vanduo

Skysčių kiekio organizme sumažėjimas vos 1-2 procentais sulėtina mąstymo procesus. Norint, kad to nenutiktų, reikia pasistatyti ant darbo stalo buteliuką negazuoto mineralinio vandens.

Jei visą dieną praleidžiate biure, kur veikia kondicionavimo sistema ir visur dūzgia kompiuteriai, neverta riboti savo vandens suvartojimo.

Sportas darbo metu

Dažnai ilgai sėdime prie kompiuterio, nutirpsta kojos ir nugara. Nėra laiko pajudėti? Pasinaudokite bioritmų kaitos momentu. Kol galva nedirba, užsiimkite kūnu. Atsistokite ir padarykite kelis pratimus. Ištieskite kojas, pasistiebkite ant pirštų galų. Taip pagerinsite kraujotaką, atliksite venų varikozės profilaktiką ir net patreniruosite preso raumenis.

Ištieskite rankas virš galvos, giliai įkvėpkite, iškvėpdami lėtai pasilenkite, pabūkite taip 30-40 sekundžių ir grįžkite prie darbo.

Kaip papildyti deguonies atsargas?

Paprasti kvėpavimo pratimai gali pagerinti darbingumą. Išeikite į koridorių, pasivaikščiokite juo, įkvėpkite skaičiuodami iki keturių, ties skaičiumi „du“ sulaikykite kvėpavimą, ties skaičiumi „trys“ – iškvėpkite. Pakartokite kelis kartus.

Taip kraujas pasipildys deguonimi, o jūs nusiraminsite.

Svarbus momentas: reikia būtinai vaikščioti, sėdint šį pratimą atlikti nenaudinga.

Jei prastos savijautos priežastimi tapo oras, geriau kreiptis į gydytoją.

Svajokite

Jus aplankė svajonės? Nesipriešinkite. Būtent šiais momentais mus aplanko genialios idėjos. Juk bioritmų kaitą galima pavadinti „miegu atmerktomis akimis“, o tokiais momentais aktyvuojasi dešinysis smegenų pusrutulis, ir visos jėgos, paprastai išbarstomos daugybei smulkių problemų spręsti, koncentruojamos į vieną svarbiausią problemą.

Stereogramos akių pratimams

Tokie paveikslėliai puikiai padeda pašalinti įtampą, susitelkti. Be to, jie labai naudingi akių raumenims. Internete rasite daugybę pačių įvairiausių stereogramų rinkinių.

Pamatyti paslėptą atvaizdą labai paprasta: priartėkite prie monitoriaus, išfokusuokite žvilgsnį ir lėtai atsitraukinėkite.

Neskubėkite, kažkuriuo momentu pamatysite, kad vaizdas lyg „dingo“ ir vietoje jo atsirado piešinys. Šis linksmas pratimas vadinamas „sportu akims“.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.