5 SVARBIAUSIOS „GOOGLE ADS“ METRIKOS, KURIAS NAUDINGA ŽINOTI

Su „Google Ads“ dirbančius skaitmeninės rinkodaros specialistus neretai slegia milžiniškas metrikos kiekis. Tiems, kurie dar nesinaudojo šia skaitmeninės reklamos rūšimi, gali kilti klausimas į kurią metriką reikia atkreipti didžiausią dėmesį ir kuri iš jų labiausiai susijusi su sėkmingais rezultatais. Deja, į šį klausimą nėra vieno atsakymo. Tai labai priklauso nuo verslo pobūdžio ir jo tikslų. Bet vis dėlto, esama visais atžvilgiais svarbių „Google Ads“ metrikų, kurias naudinga žinoti, įvertinti ir pasinaudoti.

#1 Reklamos skelbimo parodymai

Ši metrika nurodo, kiek kartų reklamos skelbimas buvo parodytas ar matytas. Šios metrikos rezultatus visuomet galima nesunkiai pagerinti, tam tereikia šiek tiek didesnių investicijų, nes būtent nuo jų priklauso kaip dažnai reklamos skelbimas bus rodomas. Reklamai skiriamo biudžeto padidinimas ar skelbimo turinio kokybės pagerinimas – veiksmingi būdai norint padidinti reklamos parodymų skaičių.

# 2 Paspaudimai

Ši metrika atskleidžia, kiek kartų buvo spustelėtas reklamos skelbimas. Specialistų teigimu, ne visada verta priimti kokius nors sprendimus dėl šios metrikos gerinimo, nes paspaudimų iš konteksto skaičius neparodo skelbimo efektyvumo. Paspaudimų skaičius yra glaudžiai susijęs su kita metrika, t. y. paspaudimų rodikliu, kuris bus aptartas vėliau.

# 3 Kaina

Ši metrika susijusi su pinigų suma, kuri yra mokama už reklamą. „Google Ads“ kainą sudaro dvi pagrindinės mokesčių rūšys:

  1. Mokestis už paspaudimą (MUP). Kiekvieną kartą, kai vartotojas spusteli jūsų skelbimą, jūs mokate „Google“ tam tikrą pinigų sumą, t. y. mokestį už paspaudimą (arba kitaip – MUP). Tai viena iš įdomesnių metrikų, nes gerai optimizuota reklamos kampanija ilgainiui turėtų lemti mokesčio už paspaudimą mažėjimą.

Vidutinis mokestis už paspaudimą apskaičiuojamas paspaudimų kainą padalijus iš paspaudimų skaičiaus. MUP formulė: vidutinis mokestis už paspaudimą = bendros išlaidos / paspaudimų skaičius. Pavyzdžiui, jei išleidote 100 Eur ir gavote 500 paspaudimų, vidutinis MUP yra 0,2 Eur.

Kyla klausimas, kaip nustatoma kaina už paspaudimą? Yra trys pagrindiniai parametrai, susiję su skelbimų MUP, t. y. google reklamos kaina (nustatyta didžiausia suma, kurią esate pasirengęs mokėti už kiekvieną skelbimo paspaudimą); kokybės balas (skelbimų, raktinių žodžių ir nukreipimo puslapių kokybės įvertinimas); skelbimo reitingas (vertė, kurią „Google Ads“ naudoja nustatydama skelbimo poziciją paieškos rezultatų puslapyje). Tiesa, reiktų nepamiršti, kad vidutinis mokestis už paspaudimą, kaip ir bet kurios kitos paslaugos kaina, nuolat keičiasi.

  1. Mokestis už veiksmą (MUV). Ši metrika vertinama kaip mokestis už atliktą veiksmą, t. y. kiek pinigų reikės norint konvertuoti vartotoją.

Vidutinis mokestis už veiksmą apskaičiuojamas visą išlaidų sumą padalijus iš veiksmų skaičiaus. MUV formulė: vidutinis mokestis už paspaudimą = visos išlaidos / veiksmų skaičius.

Šiuo atžvilgiu veiksmas apibrėžiamas kaip verslo tikslų pasiekimas. Pavyzdžiui, el. parduotuvės veiksmas gali būti lankytojo įsigyjamas produktas. Verslo, siūlančio B2B paslaugas, veiksmas gali būti lankytojo užpildoma speciali registracijos forma.

Tikriausiai jau supratote, kad MUV paprastai yra didesnis nei MUP, nes pirmiausia turite priversti vartotoją spustelėti skelbimą, o tada dar ir atlikti jums naudingą veiksmą. Pateiktame MUP pavyzdyje iš visų 500 žmonių, spustelėjusių „Google“ skelbimą ir apsilankiusių svetainėje, ne kiekvienas ėmėsi kokių nors veiksmų. Daugelis jų tiesiog spustelėjo skelbimą, keletą sekundžių praleido svetainėje ir tada iš jos išėjo (neatlikdamas jokio veiksmo).

Tad jeigu buvo išleistas 100 eurų ir sulaukta 500 paspaudimų, kurių MUP buvo 0,2 Eur. Tai tarkim, kad 50 iš 500 paspaudimų atliko veiksmą. Pritaikant formulę, MUV bus lygus 2,0 Eur.

# 4 Konversijos

Konversija nėra fiksuota metrika. Norint efektyviai įvertinti konversijų rodiklį, reikia pasinaudoti „Google Ads“ funkcija  – konversijų stebėjimu.

# 5 Paspaudimų rodiklis (PR)

Ši „Google Ads“ metrika atskleidžia reklamos skelbimo efektyvumą ir tinkamumą. Atitinkamai paspaudimų rodiklis rodo, kaip dažnai vartotojai spusteli skelbimą. Norint apskaičiuoti skelbimo paspaudimų rodiklį, reikia paspaudimų skaičių padalinti iš parodymų skaičiaus. Standartiniu atveju, tą skaičių reikia padauginti iš 100. PR formulė: paspaudimų rodiklis = paspaudimų skaičius / parodymų skaičius x 100. Pavyzdžiui, jei reklamos skelbimas buvo rodytas 200 kartų ir jį spustelėjo 15 žmonių, tai PR yra 7,5 %.

Kyla klausimas, kas laikoma geru paspaudimų rodikliu? Sakoma, kad vidutinis visų pramonės šakų PR yra 5 %. Norint padidinti PR, galima imtis atitinkamų veiksmų. Pavyzdžiui, parengti kokybiškesnį skelbimo turinį.

Taigi, trumpai tariant, metrikas žinoti yra labai svarbu, nes jos atskleidžia informaciją apie tai, kas veikia, o kas – ne. Metrikų sekimas ir nuolatinės peržiūros yra raktas į sėkmingą „Google Ads“ kampaniją.

Jei norite pasinaudoti „Google Ads“ galimybėmis ir gauti profesionalias paslaugas, kreipkitės tel. +370 678 51839 arba el. Paštu info@seosprendimai.lt.  Čia profesionaliausi atsakymai, patraukliausi pasiūlymai ir efektyviausi reklamos sprendimai!

https://seosprendimai.lt/