Žiemą be sniego išpopuliarėjo pačiūžos

paciuzosNors sniegas šiemet džiugino trumpai, žiemos mylėtojai pramogų neatsisakė – jie rinkosi čiuožinėti ant ledo. Prekybos tinklo „Maxima” duomenimis, sausį išaugę pačiūžų pardavimai stabilūs išlieka iki šiol. Kitomis žiemos prekėmis gyventojai šį šaltąjį sezoną tradiciškai buvo linkę pasirūpinti tik esant poreikiui – paspaudus šaltukui išaugo šildytuvų, šiltų drabužių pardavimai. Nepamirštami ir augintiniai – atšalus orams gausiai perkami šunims skirti drabužiai.

„Daugiau sniego šią žiemą pasirodė vėlai, tik sausį. Tuomet slidžių, rogučių, pačiūžų, snieglentčių ir panašių prekių pardavimai išaugo maždaug 30-40 proc. Dabar pardavimai išlieka stabilūs, tačiau pačiūžos vis dar paklausios – žmonės jas perka, nes ledas kai kur vis dar laikosi ant vandens telkinių, viešose miestų čiuožyklose, slidinėjama ledo arenose“, – sako „Maxima” direktorius Norbertas Žioba.

Jis neatmeta, kad pačiūžų populiarumui įtakos turi ir gyventojų susidomėjimas Sočio Olimpiadoje vykstančiomis varžybomis, tokiomis kaip dailusis čiuožimas.

Išanalizavus žiemos sezono prekių pardavimus stebima tendencija, jog gyventojai kai kuriais žiemai reikalingais daiktais skuba apsirūpinti tik paspaudus šaltukui. Minusinę temperatūrą atnešusį sausio mėnesį, palyginus su 2013 gruodžiu, maždaug dešimtadaliu išaugo šiltų galvos apdangalų pardavimai, šiltų pėdkelnių – 40 proc., o kojinių – 20 proc.

„Pastebima, kad spaudžiant dideliems šalčiams ieškoma gaminių su vilna, kailiu. Taip pat klientai kiekvienais metais vis labiau rūpinasi ne tik savimi, bet ir keturkojais augintiniais – atšalus orams labai išaugo ir šunims skirtų drabužių pardavimai“, – sako N. Žioba.

Spustelėjus šalčiams „Maxima” parduotuvėse išaugo ir šildytuvų pardavimai – maždaug 3-5 kartus. Vairuotojai suskubo pasirūpinti savo automobiliais: sausį pastebimai padidėjo ledo gremžtukų, aušinimo skysčio ir skysčių spynelių atitirpinimui, langų plovimui, pardavimai.

Šaltąjį sausį taip pat paklausiais tapo nuo peršalimo ligų apsisaugoti padedantys produktai. Pavyzdžiui, arbatų pardavimai 2014 metų sausį palyginus su 2013 metų gruodžiu išaugo beveik 10 proc. Ypač buvo perkamos vaistažolių arbatos. Klientų krepšelius pildė ir citrinos, medus, imbieras.