Šie pokyčiai susiję su intensyvesniu nei buvo planuota paslaugos naudojimu ir dėl to kilusių finansinių išteklių trūkumu.
„Karštoji linija atsiprašo pacientų dėl jų patiriamų nepatogumų, susidariusių dėl nuo jos nepriklausančių aplinkybių. Šiuo metu laukiama steigėjo, Sveikatos apsaugos ministerijos, sprendimo dėl tolimesnių paslaugos teikimo apimčių. Pacientams, kuriems aktuali paslauga, rekomenduojama sekti informaciją apie galimus pokyčius“, – rašoma tarnybos pranešime.
Pacientų pavėžėjimas finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis, tam šiemet skirta 8,7 mln. eurų. Paslauga pradėta teikti pernai liepą, per beveik metus paslauga suteikta daugiau nei 50 tūkst. kartų.
ELTA inf.
Komentaras