„Atėnai“ kviečia atjaunėti norinčius senjorus

Gydomosios mankštos metu atliekami kvėpavimo, kūno tempimo ir atpalaidavimo pratimai. / Vilijos Budrikienės (silutesnaujienos.lt) nuotr.Nemokamą galimybę net du mėnesius stiprinti savo sveikatą ir koreguoti kūno linijas viso rajono senjorams suteikia Šilutės sporto ir sveikatingumo centras „Atėnai“.

Projektą „Išlikime jauni ir žvalūs“ parengę šio sporto centro vadovai finansavimą jam gavo iš Savivaldybės Visuomenės sveikatos rėmimo programos.

Tokiame projekte užpernai dalyvavę senjorai dar ir šiandien prisimena puikias kartu su treneriais praleistas akimirkas ir sako, jog sporto centre atliktos gydomosios mankštos iš tiesų padėjo jiems tapti jaunesniems.

Laukiami vyresnio amžiaus vyrai ir moterys

Šis sveikatinimo projektas skirtas ir vyrams, ir moterims, visai neribojant jų amžiaus. Kviečiami ateiti visi, kas nori pagerinti savo fizinę formą ir gyvenimo kokybę.

„Atėnų“ vadovė Jūratė Gricevičienė pasakoja, jog ypač didelio susidomėjimo sulaukusiame tokiame pat 2010-ųjų projekte dalyvavo ir 50-mečiai, ir 80-mečiai, ir net vyresni žmonės. Daugiau, žinoma, buvo moterų, bet noriai sportavo ir vyrai. Ne vienas jų taip pamėgo mankštintis, kad ir projektui pasibaigus sporto centrą lankė visus metus.

Panašaus amžiaus žmonės į mankštas jau užsiregistravo ir šiemet.

Gydomoji mankšta senjorams vyks nuo rugsėjo 25-osios 2 kartus per savaitę – antradieniais ir ketvirtadieniais, nuo 14 valandos. Treniruočių trukmė – iki valandos. Su dalyviais dirbs gydomosios mankštos specialistė Irma Morkūnienė ir kūno rengybos trenerė Jūratė Gricevičienė. Kokią grupę žmogui lankyti, įvertinusi jo fizinę ir sveikatos būklę, jau pirmojo susitikimo metu nustatys gydomosios mankštos specialistė.

Senjorams mankštintis padės trenerės J.Gricevičienė (kairėje) ir I.Morkūnienė.Užpernykščiame projekte buvo suburtos 3 tokios grupės po keliolika žmonių. Panašaus lankytojų skaičiaus tikimasi ir šiemet.

Gera mankšta suteikia jėgų antplūdį

J.Gricevičienė prisimena, jog lankę gydomąją mankštą šilutiškiai netruko atrasti bendrų interesų, susidraugavo. Vėliau ne vienas jų pasakojo, jog baigę mankštas žymiai lengviau susidoroja su fiziniu krūviu, lengviau atlieka kasdienius darbus.

Lengviau senjorams tapo ir žiemą, kuomet tenka vaikščioti slidžiomis gatvėmis: treniruotas kūnas, pasak J.Gricevičienės, yra paklusnesnis, lengviau valdomas, todėl žmogus ne taip greit griūna.

Užpernai treniravęsi senjorai pasakoja, kad jiems praėjo galvos svaigimas ir skausmai. Taip, pasak J.Gricevičienės, yra todėl, kad atliekant kvėpavimo pratimus suaktyvėja kraujotaka.

Senjorų mankštų pagrindas – kvėpavimo, kūno stiprinimo, tempimo ir atpalaidavimo pratimai. Pastarieji atliekami pabaigoje, kad žmogus iš mankštos išeitų ne pavargęs, bet žvalus ir pailsėjęs. J.Gricevičienė paneigia vis dar gają nuomonę, jog gera mankšta esanti ta, po kurios žmogus jaučiasi nuvargęs. Pasak trenerės, yra kaip tik priešingai – po geros mankštos žmogus pajaučia tikrą jėgų antplūdį.

Susidomėjusieji projektu turėtų iš anksto registruotis telefonais (8 441) 54898 arba 8 687 93628.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.