Šiandien, lapkričio 25 d., atidarytas pirmasis Šilutės žiedas Klaipėdos – Gluosnių gatvių sankryžoje, šalia „IKI – Pamarys” prekybos centro. Nuo rugsėjo pradžios prasidėję statybos darbai baigti kaip ir planuota – lapkričio pabaigoje.
Šio žiedo atidarymo vairuotojai labai laukė, nes važiuojant apylankomis, ypač skubant į darbą arba grįžtant iš jo, kildavo nemažai problemų, susidarydavo didžiuliai kamščiai.
Šiandien buvo atvykę užsakovai, kurie patikrino sankryžą ir patvirtino, kad ji atitinka eismo reikalavimus, todėl ją galima eksploatuoti.
Šilutės savivaldybės Ūkio skyriaus vedėjas Sigitas Šeputis „Šilutės naujienoms” sakė, jog iš pradžių planuota daryti simbolinę atidarymo ceremoniją. Vėliau idėjos atsisakyta, nes ceremonija būtų netikra 100 proc. Žiedinės sankryžos tinkama naudoti dar oficialiai nepripažino statybų komisija.
Pasak S.Šepučio, kol Klaipėdos apskrities valstybinė statybos inspekcija sudarys komisiją, gali praeiti ir dvi savaitės, todėl pabaigtą sankryžą laikyti uždarytą – netikslinga.
Jau nuimti ir visi apylanką nurodantys kelio ženklai.
„Kauno kelių” darbų vadovas Vaclovas Auškelis vadovavo daug gatvių mūsų mieste jau remontavusiems ir įrenginėjusiems statybininkams.
Kelio žiedas Klaipėdos ir Gluosnių gatvių sankryžoje yra iš vadinamųjų mažųjų žiedų grupės. Į žiedą įvažiuoti galima iš 4 pusių, nes toje vietoje kertasi dvi gatvės. Automobiliai ratu judės viena eismo juosta. Aplink žiedą įrengti granitiniai bortai, eina trinkelėmis grįsta juosta.
Žiedas Klaipėdos – Gluosnių gatvių sankirtoje atsiėjo pusę milijono litų. Darbus finansavo Lietuvos automobilių kelių direkcija. Šilutės r. savivaldybė prisidėjo per 12 tūkst. litų sumontuodama apšvietimą, priešgaisrinį vandens hidrantą.
S.Šeputis sakė, jog ši sankryža buvo „juoda dėmė” t.y. itin avaringa. Dabar norint važiuoti žiedu automatiškai teks sumažinti greitį, sustoti. Jis neatmeta prielaidos, kad kol žmonės pripras važiuoti naujuoju žiedu taip pat gali kilti smulkių eismo nelaimių.
Ūkio skyriaus vedėjas pastebėjo, jog ypač turėtų džiaugtis naujakurių kvartalo gyventojai. Jiems anksti ryte, prieš važiuojant į darbą, tekdavo atstovėti ilgą eilę, kol galėdavo įvažiuoti į pagrindinį kelią.
Kelininkai ir rajono vadovai apie žiedinių sankryžų būtinybę Šilutėje pirmą kartą prabilo bene prieš 5 ar 6 metus. Nutarta, jog pagrindinės sankryžos yra pavojingos ir avaringos. Jos jau seniai nebetenkina šių dienų eismo dalyvių poreikių, juo labiau – europinių reikalavimų.
Jau suprojektuotos dvi žiedinės sankryžos Šilutės aplinkkelyje: kelio pabaigoje ties sankryža į Žemaičių Naumiestį ir išvažiavimo į Klaipėdos kelią vietoje.
Pasak rajono Saugaus eismo komisijos narių, šios dvi vietos irgi yra labai pavojingos, tad žiedinių sankryžų įrengimas – vienintelė išeitis saugoti eismo dalyvių gyvybes ir automobilius.
Rašyti atsakymą