Milžiniška sąskaita ir neaišku iš kur atsiradusių detalių sąrašas – su tokiais netikėtumais po apsilankymo servise yra susidūrę daugybė vairuotojų.
Gerokai išaugusi remonto kaina ir įvairūs papildomi darbai buvo lyg nerašyta servisų taisyklė, o automobilio savininkui nelikdavo nieko kito, kaip susimokėti už neprašytą, bet esą būtiną remontą.
Mokėti – tik už sutartą
Tačiau nuo šiol tokiam pasipelnymo būdui atėjo galas.
Nuo gegužės 1 dienos įsigalioja Transporto priemonių techninio aptarnavimo ir remonto paslaugų teikimo tvarkos aprašas, kurį patvirtino Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) prie Susisiekimo ministerijos viršininkas Vidmantas Žukauskas.
Šiuo aprašu nustatyti reikalavimai remontą atliekantiems asmenims, transporto priemonės šeimininko teisės bei remonto kontrolė.
Kaip aiškino VKTI Technikos skyriaus patarėjas Olegas Pauliukovas, servisų atsakomybę buvo mėginama kontroliuoti jau beveik dvejus metus, bet naujasis aprašas vairuotojams turi padėti aiškiau suprasti, ko jie gali reikalauti iš serviso, o servisai turėtų atsakingiau dirbti savo darbą.
Atvykus į servisą prieš bet kokį remontą turės būti užpildoma užsakymo paraiška.
Joje serviso atstovas ir automobilio savininkas turi suderinti techninės priežiūros ir remonto darbus, preliminarią kainą, terminus, garantines sąlygas ir visa tai pasirašyti.
Rašyti atsakymą