Avarinė tarnyba gedimus šalina neskaičiuodama valandų

Avarine001 mano_bustas„Šilutės būsto“ administruojamais namais visuomet operatyviai rūpinasi bendrovės „Mano būstas“ avarinė tarnyba, kuri naudodama šiuolaikišką įrangą net 90 proc. gedimų sutvarko iš pirmo karto.

Avarinės tarnybos specialistai, budėdami visą parą ir be poilsio dienų, naudodami moderniausias technologijas, operatyviai ir profesionaliai 24 valandas per parą sprendžia su būsto priežiūra susijusius klausimus.

Gyventojai teigia, kad jei ne nuolat mieste budintis avarinės tarnybos ekipažas, ištikus elektros, šildymo, santechnikos ar nuotekų sistemų gedimui, jie susidurtų su rimtu iššūkiu.

„Šilutės būstas“ dažnai sulaukia teigiamų gyventojų atsiliepimų būtent dėl šios namų priežiūros paslaugos. Surengtoje gyventojų apklausoje „Mano būsto“ avarinės tarnybos operatyvus reagavimas ir profesionali pagalba yra vertinama geriausiai.

Mobilieji ekipažai likviduoja ir lokalizuoja avarijas, kylančias elektros, šildymo, santechnikos ir nuotekų sistemose. 31 proc. avarijų yra susiję su dingusia elektra, o daugiausiai – 39 proc. – avarijų įvyksta nuotekų sistemoje. Tai dažniausiai pasitaikančios senų daugiabučių namų „ligos“.

Per 2016 metus avarinė tarnyba iš Šilutės miesto gyventojų gavo 764 pranešimus. Dažniausiai gyventojai šaukėsi pagalbos dėl avarijų šalto vandens ir buitinių nuotekų sistemose – 368 iškvietimai, dėl elektros tiekimo sutrikimų buvo 202 iškvietimai, dėl šildymo ir karšto vandens sistemų avarijų – 156 iškvietimai, 23 iškvietimai buvo dėl pastato išorės konstrukcijų gedimų ir 15 iškvietimų – dėl sugedusių laiptinės ar buto durų.

„Mano būsto“ avarinė tarnyba aptarnauja „Šilutės būsto“ administruojamus daugiabučius namus, komercinius objektus (prekybos centrus ir parduotuves), administracinius pastatus (bankus ir kitas įstaigas) bei nemažą dalį Šilutės miesto daugiabučių namų bendrijų, kurios yra sudariusios avarinės tarnybos paslaugos sutartis.

Gyventojai, kurių daugiabučius prižiūri „Šilutės būsto“ specialistai, tikrai gali būti ramūs – avarinė tarnyba operatyviai reaguoja į visus skubius pranešimus. Net jei avarija arba gedimas įvyksta naktį ar poilsio dieną, žmonės nebus palikti likimo valiai. Užtenka apie problemą pranešti be poilsio dienų veikiančiam Klientų aptarnavimo centrui, ir bus nedelsiant reaguojama.

„Naudodamasi Klientų aptarnavimo centro paslaugomis operatyviai ir nepertraukiamai „Mano būsto“ avarinė tarnyba gauna visus gyventojų pranešimus, pageidavimus bei kitą reikalingą informaciją. Tai užtikrina informacijos priėmimą 24 valandas per parą ir efektyvų klausimų sprendimo koordinavimą“, – akcentavo „Šilutės būsto“ direktorius Marius Stankus.

Su avarine tarnyba, veikiančia visą parą, galite susisiekti telefonu 8 700 55966.