Bankas privertė dar „timptelti“ diržus

PINIGAI 17Nors sakoma, kad nežinojimas neapsaugo nuo atsakomybės, tačiau kartais jis gali sujaukti kasdienybę, sudrumsti švenčių nuotaikas ir sugriauti ilgus mėnesius kurtus planus.

Į redakciją kreipėsi dar viena šilutiškė, kuri neseniai sužinojo, kad bankui, kuriuo jau senokai nesinaudoja, ji yra skolinga. Moteris konkrečiai paminėjo SEB banką, kuriame ji turi sąskaitą jau 5 metus, tačiau joje nelaiko pinigų, tačiau, pasirodo, kas mėnesį priskaičiuojamas mokestis už sąskaitos aptarnavimą.

Pasak Šilutės rajono gyventojos, ji kreipėsi į minėtą banką norėdama uždaryti nereikalingą sąskaitą, tačiau sužinojo, kad sukapsėjo kelios dešimtys litų skolos. Kaip buvo paaiškinta, kas mėnesį bankas priskaičiuoja sąskaitos aptarnavimo mokestį – 1 Lt.

Pasak banko darbuotojų, tai pradėta daryti prieš dvejus metus ir apie tai buvo informuota banko interneto tinklalapyje. Visa bėda, kad šilutiškė banko naujienų neskaito, todėl ji apie naują mokestį nežinojo ir skola jau užaugo iki 24 Lt.

Šilutiškė sakė, kad jaučiasi neteisingai „apmokestinta“, nes niekada iš banko negavo jokios informacinės žinutės ar pranešimo, jog, turėdama sąskaitą, bet joje nelaikydama nė lito, ji turi mokėti už aptarnavimą. Moteris pasakojo, kad žinodama, jog bankas kas mėnesį ima mokestį, tikrai būtų anksčiau nutraukusi sutartį.

Kreipdamasi į redakciją šilutiškė nori paraginti visus gyventojus pasidomėti apie bankų veiklą ir mokesčius. Skaudu, kai artėjant šventėms ar vėliau, lyg perkūnas iš giedro dangaus, sudrebina nemaloni žinia apie skolą.
„Gyvename sunkiai, vos suduriame galą su galu. Ir ši žinia apie skolą bankui mus sukrėtė bei privertė dar timptelti diržus prieš būsimas šventes“, – prisipažįsta moteris.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.