Buities technikos ir elektronikos parduotuvės ruošiasi pasikeitimams

Topo technikaNuvilnijus žinioms apie vienos iš „Topo centras“ prekės ženklą valdžiusios įmonės „Topo technika“ akcininkų pasikeitimus, smalsesni Šilutės ir aplinkinių rajonų gyventojai vis dažniau užsuka į Lietuvininkų g. 68A, Šilutėje, esančią buities technikos ir elektronikos parduotuvę.

Ištikimi pirkėjai domisi, kokie pasikeitimai laukia, koks bus naujasis Vakarų Lietuvoje veikiančių parduotuvių pavadinimas, kokias įdomias akcijas ar nuolaidų programas pasiūlys greit naujomis iškabomis pasidabinsianti parduotuvė Šilutėje.

Bus naujų parduotuvių

Iki šiol UAB „Topo technika“ Vakarų Lietuvos regione valdė 6 parduotuves, kurias pirkėjai pamėgo dėl profesionalaus konsultantų darbo, patikimų patarimų, lanksčių kainų ir smagių akcijų. Bendrovės vadovas Mindaugas Skalandžiūnas sako, kad prie jau esamų parduotuvių Klaipėdoje, Gargžduose, Plungėje ir Šilutėje, per pusmetį ketinama atidaryti dar po vieną parduotuvę Kaune ir Vilniuje bei elektroninę parduotuvę. Taip per ilgus gyvavimo metus Vakarų Lietuvos gyventojų pasitikėjimą užsitarnavusi ir Klaipėdoje įsikūrusi bendrovė taps nacionalinio buities technikos ir elektronikos tinklo valdytoja.

Daugiau kaip 10 metų kartu dirbantis darnus „Topo technika“ kolektyvas ketina pasiūlyti inovatyvią šiuolaikinę rinkodarą, išskirtinius prekės ženklus ir patrauklų prekių asortimentą. Visi su UAB „Topo technika“ susiję garantiniai įsipareigojimai lieka galioti ir toliau, tiek klientams, tiek tiekėjams, tiek partneriams.

Dėmesys – prekių garantijoms ir klientų lojalumo skatinimui

Išaugusi ir plėtrą planuojanti bendrovė ketina atidaryti ir elektroninę parduotuvę, kuri leis patogiai rinktis prekes nepakylant nuo stalo ir nuolat sekti pasaulinės technikos naujovių tendencijas, išanalizuoti ir palyginti prekių charakteristikas.

„Vartotojai vis dažniau skundžiasi vien elektronine komercija užsiimančių verslininkų nesąžiningumu, vėluojančiais pristatymo terminais ar sudėtingomis garantinio remonto procedūromis, – sako „Topo technika“ vadovas M.Skalandžiūnas. – Perkant internetu prekėms gamintojai suteiks tokias pačias garantijas, kaip ir perkant įprastose parduotuvėse. Mes dirbame su įgaliotais serviso centrais ir priimame atsakomybę už garantinių įsipareigojimų įvykdymą.“

Pasak bendrovės direktoriaus, žmonės, pirkdami techniką, vis aktyviau naudojasi pratęsto garantinio laikotarpio paslauga ir taip ilgesniam laikui apsisaugo nuo papildomų išlaidų. Šią paslaugą ketinama pasiūlyti ir internetinėje parduotuvėje.

Visiems nauju pavadinimu startuosiančio prekybos tinklo pirkėjams bus pasiūlyta ir atnaujinta klientų lojalumo programa.

„Tikrai stengsimės visiems savo ištikimiems pirkėjams kompensuoti nedidelius nepatogumus keičiant korteles ir leisime patiems įsitikinti mūsų planuojamomis palankesnėmis jų kišenei naujovėmis“, – tvirtina „Topo technika“ vadovas.

Naują pavadinimą atskleis rugsėjo pabaigoje įvyksiančioje šventėje

„Topo technika“ visus savo pirkėjus kartu su buities technikos ir elektronikos gigantu „Samsung“ rugsėjo pabaigoje kviečia į didžiausią Baltijos šalyse įrengtos išskirtinės ekspozicijos atidarymą (adresu Taikos pr. 39, Klaipėda).

Pasaulyje lyderio pozicijas užimančio buities technikos ir elektronikos gamintojo pasitikėjimą bendrovė užsitarnavo ilgalaikio bendradarbiavimo ir patikimos partnerystės dėka. Pasak Mindaugo Skalandžiūno, atnaujinta ir šiuolaikišką pavadinimą gavusi viena iš parduotuvių greičiausia gali tapti etalonu kitiems rinkos žaidėjams. Šventinę nuotaiką žadama sukurti visam priešpaskutiniam rugsėjo savaitgaliui.

„Džiugu, jog žmonės sveikina mūsų sprendimą pradėti dirbti savarankiškai ir supranta, kad išaugusi sveika konkurencija yra naudinga vartotojui, – sako „Topo technika“ direktorius. – Siekdami pirkėjų palankumo norime būti pažangūs, pateikti pačių naujausių gaminių, juos įdomiai pristatyti, šią informaciją išplatinti ir lanksčiai reaguoti į rinkos diktuojamus kainų pokyčius.“

„Sieksime savo pasikeitimais įrodyti, kad prekybininkai gali būti draugiški šeimai ir stengsimės būti kuo arčiau kiekvieno žmogaus, orientuotis į jo asmeninius poreikius“, – užtikrino „Topo technika“ bendrovės, valdančios 6 parduotuves Vakarų Lietuvoje vadovas Mindaugas Skalandžiūnas.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.