Dar naudojama Šilutės autobusų stotis stumiama po privatizacijos plaktuku

AUTOBUSU STOTISŠilutės savivaldybės politikams jau pateiktas sprendimo projektas UAB „Šilutės autobusų parkui“ leisti privatizuoti miesto autobusų stoties bei gretutiniame sklype esantį dispečerinės pastatus. Prie abiejų pastatų yra apie 1 ha bendrovei ilgalaikės nuomos sutartimi paskirtas valstybės žemės sklypas.

 Neoficialiomis žiniomis, Šilutės mieste sklypo jau senokai dairosi dar vienas prekybos tinklas. O ir šilutiškiai privačiuose pokalbiuose išsitaria, jog mieste esančių ir suplanuotų prekybos centrų draugijoje visai praverstų „Rimi“.

Kodėl savivaldybė neprivatizuoja pati?

Ekonomikos ir finansų komitete dėl planuojamų privatizuoti UAB „Šilutės autobusų parkas“ pastatų kilo nemenkas ginčas.

Politikas, kadaise ėjęs net rajono vadovo pareigas Arvydas Jakas pasipiktino, kodėl Savivaldybės administracija leidžia minėtų pastatų privatizaciją įgyvendinti Savivaldybės bendrovei. Jo nuomone, minėtus pastatus su iš valstybės nuomojamais sklypais turėtų parduoti pati Savivaldybės administracija. Prieš privatizaciją derėtų parduodamą objektą paruošti taip, kad jis būtų patrauklus investuotojams ir t.t. Be to, pasak A.Jako, už parduotus objektus gautos lėšos atitektų Savivaldybės biudžetui, o ne Savivaldybės bendrovei. Juk lig šiol strateginius objektus (A.Jako nuomone, dabartinės autobusų stoties sklypas yra kaip tik toks objektas) Savivaldybė privatizavo pati.

Komiteto pirmininkas Steponas Kazlauskas teigė, kad UAB „Šilutės autobusų parkui“ lėšos nemažiau reikalingos nei Savivaldybei. Jo nuomone, pastačius naują autobusų parką bei naują autobusų stotį, tikrai reikėtų atnaujinti ir transportą bei kitą reikalingą įrangą.

Administracijos direktorius išaiškino

Į komiteto posėdį paaiškinti kilusias abejones atėjo Savivaldybės administracijos direktorius Sigitas Šeputis. Jis paneigė prielaidas, kad Šilutės Savivaldybės administracija turėtų perimti UAB „Šilutės autobusų parko“ valdomą turtą bei iš valstybės nuomojamą žemę ir įvykdyti privatizaciją. Pasak S.Šepučio, Savivaldybė valdo tik „Šilutės autobusų parko“ akcijas ir nėra perleidusi kokio nors konkretaus turto.

Tuo tarpu tik UAB „Šilutės autobusų parkas“ ar jo pastatus įsigijęs investuotojas turi pirmumo teisę įsigyti valstybės žemę. Vienu ar kitu atveju pusė lėšų už privatizuotą žemę atiteks Šilutės savivaldybei, o kita pusė – Valstybei. Tokią tvarką numato įstatymai.

Šiandien, pasak S.Šepučio, nė vienam investuotojui galimai nereikia nei ketinamos parduoti autobusų stoties, nei dispečerinės pastatų. S.Šeputis mano, kad vertėtų į privatizacijos sąlygas įtraukti reikalavimą tą baisuoklį, Šilutės miesto vaizdą darkantį stoties pastatą, būtinai nugriauti. Investuotojus, pasak administracijos direktoriaus, domina tik nusipirkus pastatus, įgyti pirmumo teisę privatizuoti žemės sklypą ir įgyvendinti tolimesnius savo planus.

Absoliuti dauguma Ekonomikos ir finansų komiteto narių, išskyrus A.Jaką, nusprendė minėtą sprendimo projektą teikti svarstyti Tarybos posėdžiui, kuris įvyks liepos 27 dieną.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.