Daugiabučių administravimas – išmaniai ir patogiai

ebustas2Viskas, kas susiję su daugiabučio namo priežiūra, nuo šiol gali būti sprendžiama vieno mygtuko paspaudimu. Tokią galimybę per skaitmeninę „e-BŪSTAS“ platformą šilutiškiams pasiūlė daugiabučių namų administravimo bendrovė „Šilutės Būstas“.

Praėjusių metų vasarą startavusi „Šilutės Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ sparčiai populiarėja tarp įmonės klientų.

„Didžiuojamės, kad 2017 metų pradžioje pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Šios programos dėka mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Šilutės Būstas“ direktorius Marius Stankus.

Šis įrankis išpildo vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje, ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Šilutės Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius regione, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris, tikimasi, ne tik patenkins vis daugiau klientų poreikių, bet ir palengvins kolegų darbą, leis operatyviau spręsti problemas, sumažins techninio darbo kiekį.

„Norint išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ yra vienas iš žingsnių, kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė M.Stankus.

Tačiau bene svarbiausias „e-BŪSTO“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios ženkliai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūra, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu. O tai užtrunka daug laiko bei reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas šios apklausos skirtos susidaryti bendrą nuomonę apie klientų pasitenkinimą, tačiau realu, kad jau šiemet „e-BŪSTAS“ platformoje bus galima vykdyti ir juridinę galią turinčias apklausas“, – akcentavo M.Stankus.

„E-BŪSTO“ aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Šilutės Būstas“. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms.

Daugiau informacijos apie mobiliąją programėlę galima rasti internete www.ebustas.lt .