Dažniausiai pasitaikančios vidinio SEO klaidos

Vieni svetainių ir įmonių savininkai samdosi SEO profesionalus – specializuotas agentūras ar laisvai samdomus specialistus. Kiti, dažniausiai smulkesni, verslai taupydami pinigus bando optimizuoti savo puslapius patys. Straipsnyje pakalbėsime apie tai, kokios yra dažniausiai pasitaikančios vidinio optimizavimo klaidos ir kurių reiktų vengti.

SEO

Neteisingi meta duomenys

Meta pavadinimai ir meta aprašymai yra vienas pagrindinių kiekvieno URL atributų. Pagal pastaruosius, Google robotai supranta apie ką kalba puslapis. Taip pat meta duomenys rodomi organinėje paieškoje ir gali sudominti potencialius klientus, kad jie paspaustų būtent ant jūsų svetainės. Į meta duomenis rekomenduojama įtraukti jūsų pagrindinius raktažodžius.

Neaprašytos nuotraukos

Užpildykite nuotraukų meta pavadinimus, meta aprašymus (funkcionalumas WordPress turinio valdymo sistemoje), ALT tekstus. Tai padės paieškos algoritmui gauti papildomos informacijos apie vidinį puslapį.

Neįdėti tekstų aprašymai

Kai kurie svetainių savininkai mano, kad ilgi tekstai „gadina“ tinklapio dizainą ir nededa aprašymų kategorijų, prekių ar paslaugų skiltyse apskritai. Tai yra didelė SEO klaida. Kai nėra tekstinių aprašymų, tiek potencialiems klientams trūksta aiškumo, tiek paieškos botai ne iki galo supranta apie ką yra tas puslapis. Kas iš to, jei svetainė bus gražaus dizaino, bet trisdešimtame paieškos rezultatų puslapyje?

Neteisingos pagrindinės antraštės

Antraštės (header‘iai) nėra tik dizaino elementas. Tai ir vidinio URL adreso struktūrą padedantis geriau suprasti dalykas. Taip pat pastebėtina, kad daugelis žmonių internete nėra linkę skaityti ilgų tekstų, o skaito tik antraštes. Padėkite naviguoti savo svetainėje jūsų lankytojams. Galbūt tie lankytojai gali tapti pastoviais jūsų klientais ar prekės ženklo ambasadoriais?

Lėtas svetainės krovimosi greitis

Lėtas tinklapio krovimasis kelia neigiamas emocijas ir smarkiai didina atmetimo rodiklį. Kai kurie žmonės pasirenka nelaukti ir tiesiog grįžta atgal į Google ir spaudžia jūsų konkurentų svetaines. Neduokite savo konkurentams tokios prabangos ir nusisamdykite programuotojus, kad sutvarkytų greitaveiką.

Nepritaikymas išmaniesiems telefonams

Būna, kad iš pirmo žvilgsnio patogi ir aiški svetainė tampa nesuprantama atvertus ją išmaniuoju įrenginiu. Elementai išsisklaido, kai kurios funkcijos apskritai neveikia, tekstas susilieja ir yra sunku skaityti. Gerbkite savo lankytojus ir paruoškite jiems patogią savo puslapio mobiliąją versiją.

SSL sertifikato nebuvimas

SSL sertifikatas (https) tiesiogiai nėra reitingavimo kriterijus ir nekelia pozicijų, bet jo nebuvimas gali pridaryti žalos. Kai kurios naršyklės (Google chrome, Safari, Internet explorer) svetaines, kurios neturi įsidiegę SSL sertifikato atvaizduoja kaip nesaugias. Turbūt naujiems klientams nenorėtumėte sudaryti nesaugaus tinklapio įvaizdžio?

Per mažas vidinių puslapių skaičius

Turinio apimtis ir vidinių puslapių (URL) kiekis turi įtakos puslapio autoritetui (page authority). Susikurkite tinklaraštį, kuriame galėsite reguliariai rašyti ir talpinti naujus straipsnius, susijusius su jūsų verslu. Tokiu būdu galite pasididinti reguliarių lankytojų skaičių, kuriems bus įdomūs jūsų straipsniai.

Peroptimizuota svetainė

Kai kurie verslininkai persistengia optimizuodami savo reprezentacines svetaines ar elektronines parduotuves. Taip galima likti nubaustiems ir prarasti pasiektas pozicijas natūralioje Google paieškoje. Optimizuokite kuo labiau nedirbtinai, darykite, kad tinklapis būtų patogus tikriems žmonėms, o ne tik paieškų robotams.

Netinkama meniu struktūra

Meniu punktų struktūra turi būti lengvai suprantama Google algoritmui. Paslaugų arba prekių meniu turi būti kategorijos, kurios apibendrina kažkokią prekių grupę. Kategorijose turėtų būti šie vidinio SEO atributai : nuotraukos su aprašymais, meta pavadinimais, ALT tekstais, bent keturios – penkios antraštės, kur pačioje pagrindinėje antraštėje (H1) turėtų būti pagrindinė raktinė frazė ir kitos, kuriose galima įdėti sinonimines raktines frazes. Reikėtų patikrinti kokie yra panašūs raktiniai žodžiai, turintys daugiau paieškų Google. Tai patikrinti galite nemokamai, jei naudojate Google Ads su Keyword planner (raktažodžių planavimo priemonė) įrankiu.

Prie visų kategorijų taip pat reikalingas tekstas, trumpai papasakojantis apie ką kalba kategorija, kokie produktai į ją įeina. Taip pat nepamirškite aprašyti kategorijų meta pavadinimų bei meta aprašymų.

Kiekviena meniu kategorija turi nukreipti į jai priklausančių produktų vidinius puslapius. Struktūrine prasme, tai yra tėvinė kategorija. O jai priklausančių produktų puslapiai vadinami dukteriniais.

Tiek kategorijos, tiek produktai turi turėti pagrindinius vidinio SEO atributus. Robotų požiūriu, kategorijos hierarhiškai yra pranašesnės negu produktų ir prekių dukteriniai puslapiai.

Digital Star, SEO paslaugų agentūra
Lukiškių g. 5, LT-01108 Vilnius
+37060695954
Info(eta)digitalstar.lt
Digital Star My business : https://g.page/seo-paslaugos-digital-star?gm