Žemaičių Naumiestyje gyvenantis Kęstutis Žvirblis „Šilutės naujienoms“ pasiguodė, kad jaučiasi apgautas ir nusivylęs viena durimis prekiaujančia bendrove.
Pasak Kęstučio, prieš metus jis užsisakė savo namui laukujas duris. Už jų pagaminimą ir sumontavimą bendrovei sumokėjo apie 700 Eur. Įmonės direktorius Petras (pavardė redakcijai žinoma) jam užtikrino, kad už tokią sumą įsigytos durys bus kokybiškos, sandarios ir patikimai tarnaus. Durims suteikė 2 metų garantiją – jeigu prireiks, sureguliuos ir net pakeis, jeigu prekė bus nekokybiška.
Vargsta jau metus
„Jau metus vargstu su nekokybiškomis durimis ir nesulaukiu garantinio įsipareigojimo – jas pakeisti. Tarpas tarp durų ir staktos kartais būna vos ne piršto pločio. Tas tarpas gerokai kinta šiltuoju ir šaltuoju metų laikais“, – „Šilutės naujienoms“ pasakojo Kęstutis.
Pasak pašnekovo, jis nesitikėjo, jog tiek pinigų išleidęs durims, žiemą turės pripustytą koridorių. Kiekvieną kartą, kai reikia duris užrakinti ar atsirakinti, jas tenka kilnoti, kad įtaikytų užraktą į staktos skylę. Bėda, kad ne visi šeimos nariai pajėgia tokius veiksmus atlikti.
O yra kaimynų, kurie pirko žymiai pigesnes laukujas duris, ir neturi dėl jų jokių rūpesčių.
„Kiekvienąkart, kai skambinu duris pardavusios bendrovės direktoriui Petrui ir prašau arba pakeisti, arba sutvarkyti nekokybiškas duris, jis tik pažada, kad meistras atvyks ketvirtadienį. Deja, dažnai to ketvirtadienio reikia laukti mėnesį ar net daugiau“, – pasakoja vyras.
Per metus jam porą kartų pavyko sulaukti duris pardavusios bendrovės meistro. Tačiau kas iš to: reguliuoja, reguliuoja, o durys vis tiek neužsidaro, kaip reikia. Meistras numoja ranka ir sako, kad nieko padaryti nebegali, rekomenduoja prašyti pakeisti duris į naujas.
„Bet bendrovės direktorius Petras mano kitaip. Jis užsispyręs teigia, kad durys – kokybiškos, ir koneveikia savo meistrus – neva jie nemoka dirbti, o mes nemokame teisingai durimis naudotis“, – guodžiasi K.Žvirblis.
Jis mano, kad bendrovės direktorius specialiai tempia laiką, kad išvengtų garantinio įsipareigojimo jas pakeisti. Vyras jau nebežino, ką daryti, todėl kreipėsi į redakciją pagalbos, jo teigimu, – į paskutinę instanciją…
Susirašinėja su gamintojais
Bendrovės direktorius Petras „Šilutės naujienoms“ neneigė, kad klientas Žemaičių Naumiestyje yra nepatenkintas įstatytomis durimis. Jis tikino, kad yra pasiruošęs duris taisyti, tik klientas turėtų apsispręsti, ar leis jas su visa stakta išimti, mat tuomet teks draskyti ir visą apdailą.
Dėl durų įmonė susirašinėja su jų gamintojais – Lenkijos bendrove. Petro nuomone, lenkai gamintojai taip pat yra atsakingi už savo gaminį, todėl jam norėtųsi nuostolius pasidalinti su jais. Atsakymo į pretenziją, pasak Petro, dar nėra gavęs. Tiesą sakant, abejoja, kad pavyks kaip nors priversti lenkus atsakyti už jų darbo broką, jeigu bus pripažinta, kad durys – nekokybiškos.
Kita vertus, pasak Petro, klientas Kęstutis nevykdė rekomendacijos įsirengti virš durų stogelį. Stogelis apsaugotų duris nuo saulės ir drėgmės poveikio. Juolab kad durys yra pietų pusėje, tamsios spalvos, todėl per dieną gerokai įkaista. Nuo šilumos jos plečiasi, o vėsdamos iškraipo visą reguliavimą.
Bendrovės vadovas Petras pokalbio su „Šilutės naujienomis“ metu buvo Šilalėje. Jis pasižadėjo grįždamas iš kelionės aplankyti klientą Žemaičių Naumiestyje ir tartis su juo dėl durų išėmimo ir remonto. Be remonto durų pakeisti naujomis jis nežada. Bent jau tol, kol neišsiaiškins garantinių įsipareigojimų su durų gamintojais.
Rašyti atsakymą