„Euro mergaitė“ Jurgita Urbikaitė: „Tai – tik vienos laidos sukurtas amplua“

euromergaite 4Toli gražu ne kasdien ir ne kiekvienai moteriai tenka garbė, stebint milijonams akių, įnešti didžiulę žvaigždę ir ją įteikti Europos centrinio banko vadovui Marijui Dragiui (Mario Draghi).
Iš Šilutės kilusi Jurgita Urbikaitė visai neseniai televizijoje buvo pristatyta kaip „euro mergaitė“. Blyksint fotografų aparatams ir stebint aukščiausiesiems Europos bankų valdytojams, jaunai moteriai teko ne tik vaikščioti aplink euro simbolį – žvaigždę, bet ir mestas gana nelengvas iššūkis – įtikinti euroskeptikus, kad euras nėra blogai.

Pati pakeitė nuomonę apie eurą

Jau septynerius metus Jurgita su vyru Vygantu gyvena sostinėje, kursto šeimos židinį ir augina dvejų metų sūnelį Gytį. Trisdešimtmetė turbūt net sapnuoti nesapnavo, kad sulaukusi paties gražiausio jaunos moters amžiaus, išgarsės kaip agitacinės euro reklamos veidas.

Jurgita prisipažįsta, kad žmonės, su kuriais jai tenka dirbti kuriant euro reklamas, taip pat gauta informacija jai pačiai pakeitė visuomenės formuotus negatyvius jausmus, jog euras neužtikrins stabilumo.

Sulaukė netikėto pasiūlymo

Puikius fizinius duomenis, gražias veido linijas turinti moteris buvo pastebėta bei tarsi iš naujo atrado save būdama motinystės atostogose.

„Kai auginu sūnų, tikrai specialiai neieškojau užimtumo ar netradicinių laisvalaikio praleidimo formų. Savęs nusivylusia namų šeimininke taip pat niekada nevadinau ir negaliu vadinti. Džiaugiuosi motinyste. Šeima – didžiausia vertybė man, o mano vaikas – labai svarbus stimulas vidiniam tobulėjimui ir atradimams.

Dar prieš metus dalyvavau vienoje reklamos atrankoje, bet tąkart didelės sėkmės nesulaukiau. Tačiau buvau maloniai nustebinta, kai ne taip seniai sulaukiau skambučio su pasiūlymu tapti euro reklamos veidu“, – atviravo Jurgita.

Iš kūrybinės grupės ir prancūzų užsakovų sulauktas kvietimas nusifilmuoti reklamoje bei palaikymas po pirmųjų pabandymų moteriai sustiprino pasitikėjimą savimi, tarsi padėjo iš naujo atrasti save.
„Visa tai priėmiau kaip iššūkį, kaip galimybę išbandyti save visiškai naujoje veikloje“, – sakė pašnekovė.euromergaite 3

Kuria ne „euro mergaitės“, o šeimos moters vaidmenį

Duodama interviu „Šilutės naujienų“ skaitytojams, Jurgita atviravo, kad ji tik televizijos žinių laidoje buvo pavadinta euro  mergaite, o visai neseniai sukurtuose reklaminiuose klipuose bei agitaciniuose lankstinukuose, kurie viešumoje pasirodys gruodžio mėnesį, ji yra tiesiog paprasta moteris – šeimoje ramybę, pastovumą, finansinį stabilumą skleidžianti žmona, rūpestinga dviejų vaikų mama.

Anot Jurgitos, reklaminį klipą, kuris bus transliuojamas gruodį, kūrė profesionalų grupė su garsiu režisieriumi Ignu Jonynu.

Priminsime, kad visai neseniai šio režisieriaus filmas „Lošėjas“ susišlavė net šešias „Sidabrines gerves“ ir tapo geriausiu metų filmu. Iš viso „Lošėjas“ spėjo pelnyti keliolika apdovanojimų Lietuvos ir užsienio kino filmų festivaliuose.

Kuriant klipą, kuris atėmė tikrai nemažai laiko ir jėgų, Jurgita sulaukė didžiulio palaikymo. „Pamačiau, kaip atrodo reklamos kūrimas. Teko dirbti su kūrybinga, vieninga komanda. Žinoma, džiaugiuosi, kad sulaukiau nemažai pagyrimų. Režisierius I.Jonynas liko patenkintas mano aktoriniais gebėjimais“, – dalijosi įspūdžiais Jurgita.

Anot moters, šiuo metu ji nesuka galvos, kokių pasiūlymų sulauks ateityje. Dabar didysis prioritetas – šeima.

Gyvenimas – tarp Šilutės ir Vilniaus

Jauna šilutiškių pora nepamiršta ir savo šaknų. Jurgita papasakojo, kad jos tėvai, anksčiau gyvenę Šilutėje, kurioje ji užaugo ir baigė gimnaziją, išsikraustė į Saugų miestelį. Savaime suprantama, dukra su šeima dažnai sugrįžta į gimtinę, aplanko savo tėvus.

Kaip pripažino pašnekovė, reikia padėti prižiūrėti ūkį, pagelbėti, ypač, kai ruduo, pats darbymetis. Kaip tik ir praėjusį savaitgalį vilniečiai buvo sugrįžę į Pamario kraštą.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.