Dėl sąnašų šioje vietoje nuolat susidaro seklumos, todėl laivakelio pralaidumas mažėja, o saugios laivybos sąlygos tampa ribotos. Paskutinį kartą šio ruožo valymo darbai vyko 2022 m.
Šiemet darbai vykdyti žemsiurbe „Nemunaitis“, iš kanalo pašalinta apie 1,2 tūkst. kub. m sąnašinio grunto. 150 m ruože atkurtas apie 10–15 m laivakelio plotis, o gylis padidintas iki 1,5 m. Tai užtikrina saugų laivų eismą net sausros laikotarpiui.
Įplaukimas į Vilhelmo kanalą yra kritinis mazgas visai vidaus vandenų sistemai, todėl jame būtina nuolatinė stebėsena ir priežiūra. VVKD kasmet atlieka batimetrinius matavimus, analizuoja vagos būklę, skenuoja kanalo pylimus LIDAR technologija, vertina augmenijos plitimą ir krantų stabilumą. Taip pat šalinami išvirtę medžiai, stebima gylio dinamika, šalinamos seklumos.
Karaliaus Vilhelmo kanalas yra vienas svarbiausių laivybos maršrutų, jungiantis Miniją, Kuršių marias ir Atmatą. Direkcija įrengė greičio ribojimo ženklus, kurie prisideda prie saugios laivybos ir saugo kanalų krantus nuo erozijos.
VVKD inf.
Rašyti atsakymą