Gražiausių vitrinų konkurse laurus ir toliau skina parduotuvės mažyliams

vitrinos vaikysteVisiems miesto verslininkams kūrybinės išmonės vertėtų pasimokyti iš Šilutės centre įsikūrusios parduotuvės „Vaikystė“ savininkės. Taip nutarė Kalėdoms papuoštas vitrinas pirmadienį įvertinusi komisija.

Lietuvininkų gatvėje esanti vaikiškų drabužėlių parduotuvės „Vaikystė“ vitrina pripažinta šiemetinio Gražiausios kalėdinės vitrinos konkurso nugalėtoja.

Beje, tai nebe pirmas toks šios parduotuvės puošybos įvertinimas – jos vitrina laurus buvo nuskynusi ir 2009 metų konkurse.

Įdomu tai, jog „Vaikystės“ savininkei Laurai EIZIENEI Šilutėje priklauso ir kita vaikiškų drabužėlių parduotuvė – „Paryžius tavo vaikui“, kurios kalėdiniai papuošimai 2011 metais artėjant Kalėdoms jau taip pat buvo įvertinti kaip gražiausi ir kalėdiškiausi.

Išrinko vieną įspūdingiausią vitriną

Vitrinas vertinusios komisijos pirmininko, Šilutės seniūno Raimondo Steponkaus nuomone, rudeniškai darganotas oras daro savo blogą įtaką ir Kalėdų nuotaikos mieste neskatina. Gal todėl ir vėl originalia kalėdine išmone prieš šventes suspindo tik tos pačios vitrinos, kurias gražiai papuoštas matome kasmet. Nauji verslo objektai dalyvauti konkurse nepanoro.

Komisijos nariai laureatą nusprendė rinkti iš trijų originaliausių ir skoningiausiai papuoštų vitrinų, tačiau gražiai papuoštų jie sako matę ir daugiau. Dviejų kitų pirmojo trejeto vitrinų savininkų seniūnas neatskleidė. Anot jo, dėl tos pačios priežasties, dėl kurios šiemet atsisakyta rinkti ir gražiausiai sodybose ar įstaigų teritorijose papuoštą eglę ar kalėdiškiausią aplinką, – kad nenumuštų ūpo kitiems.

Primename, kad ankstesniais metais būdavo išrenkamos ir kelios skoningiausiai, originaliausiai ir visaip kitaip „-iausiai“ padabintos vitrinos, apdovanojami ir sodybų bei įstaigų teritorijas gražiausiai papuošę gyventojai bei įmonės.

Tiesa, komisija pastebėjo, kad mieste kasmet mato ir tokių vitrinų, kurios nesužiba net ir prieškalėdžiu…

Šilutės meno mokyklos vadovas Arnoldas Milukas irgi daug metų yra komisijos narys. Jo nuomone, „Vaikystės“ vitrina išsiskyrė tuo, jog buvo labiausiai kalėdinė ir tarsi… padovanojo žiemą ir miestui, ir savo pirkėjams – vaikams.

A.Miluko pastebėjimu, tokių vitrinų, kurių savininkai jas puošdami parodo daug išmonės, ieško naujovių, aukoja laiką, kasmet mieste matome iki dešimties.

Idėjas kaupia visus metus

Nors gatvėje automobiliai taško balas, į vaikiškų drabužėlių karaliją „Vaikystėje“ įžengiančius pirkėjus išties pasitinka kalėdiškavitrinos paryzius tavo vaikui eiziene nuotaika. Vitrinoje dega židinėlis, o prie jo „šildosi“ nuo sniego pasislėpę ir žiemiškai pasipuošę mažyliai…

Iš tolo akį traukia ir verslininkės L.Eizienės išpuoštos parduotuvės „Paryžius tavo vaikui“ vitrinos ir durys, padabintos ryškiai raudonu kaspinu ir skoningai prie jo derančiais kalėdiniais vainikėliais.

Čia šeimininkaujanti L.Eizienė pasakoja, jog originalios puošimo idėjos negimsta per naktį, ji jų dairosi ištisus metus. Kur nors keliaudama pamato ką netikėta, fotografuoja, kelia į savo kompiuterį. Iki prieškalėdžio tų idėjų prikaupia be galo daug, o priartėjus šventėms belieka tik atsirinkti naujausias ir labiausiai tinkamas. Žinoma, dar ir imtis darbo, mat visas dekoracijas Laura kuria pati.

Tiesa, išskirtiniais atvejais tenka kai ką užsakyti profesionalams. Štai, pavyzdžiui, šiemet taip nutiko su kaspinu, kurį Laura sugalvojo pakabinti ant parduotuvės „Paryžius tavo vaikui“ durų – jį pagal jos pačios idėją pagamino gėlių salono „Sanpaulija“ darbuotojos.

Pirkėjai užeina ir padėkoti

Ne vieną puošybos idėją Laura parsivežė ir iš Paryžiaus, kur dažnai važinėja užsakyti prekių savo parduotuvėms. Iš ten į Šilutę parkeliauja ir nemažai dekoracijų. Pasak verslininkės, prancūzai puošti vitrinas irgi pradeda labai anksti, likus geram mėnesiui iki Kalėdų, ir pasimokyti iš jų tikrai yra ko.

Laura džiaugiasi, kad pamatę patraukliai atrodančias vitrinas į parduotuvę šilutiškiai užsuka ne tik tam, kad ką nors pirktų. Ne vienas jų užeina tiesiog pasidžiaugti, pasakyti, kad gražu, ir padėkoti už dovanotą šventinę nuotaiką.

„Tikrai ne dėl konkursų ar noro kažką laimėti puošiu savo parduotuves. Tiesiog tai malonu pirkėjams, o ir pačiai taip smagiau dirbti“, – sako L.Eizienė.

Jauna verslininkė pastebėjo, jog nuo tada, kai pati ėmėsi įgyvendinti vis naujas puošybos idėjas, įdomiau puoštis pradėjo ir aplinkinių parduotuvių bei įstaigų kolektyvai: ji jau nebepastebi vitrinose tiesiog pakabintų paprasčiausių masinės prekybos girliandų, o vis dažniau mato išties originalias idėjas.

Parduotuvių „Vaikystė“ ir „Paryžius tavo vaikui“ savininkei L.Eizienei seniūnijos padėkos raštas ir dovanėlė už miesto gražinimą bus įteikta jau šiandien.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.