Greitoji pagalba – ir dieną, ir naktį

 

SILUES BUSTASŠilutiškiai, kurių daugiabučius namus prižiūri bendrovė „Šilutės būstas“, įsitikino – iškilus bet kokiam su būsto priežiūra susijusiam klausimui, konsultacijos ar skubios pagalbos sulaukiama nedelsiant. Visą parą veikiantis įmonės klientų aptarnavimo centras ir be poilsio dienų budinti avarinė tarnyba pasirengę gyventojams padėti bet kuriuo paros metu.

 

Netikėtai dingo vanduo? Sugedo kanalizacija? Blogai šyla radiatoriai? Tai problemos, kurios retsykiais neaplenkia daugiabučių namų gyventojų. Blogiausia, kai šie nemalonūs netikėtumai užklumpa naktį arba švenčių dienomis. Tačiau net ir tokiu atveju daugiabučių gyventojams nereikia panikuoti ir skubėti pas administratorių į biurą. Užtenka bet kuriuo paros metu paskambinti telefonu 8 700 55 966 ir problema bus nedelsiant perduota spręsti būsto priežiūros specialistams.

„Kasdienėje veikloje daugiabučių namų administravimo vadybininkui talkina ir mūsų klientų aptarnavimo centro darbuotojai, kurie registruoja skambučius ištisą parą, 7 dienas per savaitę. Be to, telefonu vykdome centralizuotą paslaugų kontrolę – gyventojai gali bet kada pranešti apie netvarką kieme ar laiptinėje, taip pat pateikti pasiūlymų savo asmeniniam vadybininkui“, – klientų aptarnavimo centro privalumus vardijo bendrovės „Šilutės būstas“ vadovas Marius Stankus.

Šilutiškiai pasakojo, kad įmonėje veikianti klientų aptarnavimo sistema gerokai palengvina būsto priežiūros problemų sprendimą, o visą parą budinti avarinė tarnyba yra tarsi angelas sargas.

„Nei avarinei, nei klientų aptarnavimo centrui priekaištų neturiu – dirba ir reaguoja operatyviai“, – sako Melioratorių al. gyvenanti Vaida Vaičiulienė.

Šilutiškei antrino ir Cintjoniškių g. gyvenanti Regina Apanasievič. Moteris teigė, jog „Šilutės būste“ visada sulaukia greitos pagalbos. „Buvo mūsų name ir vamzdžiai trūkę, ir kanalizacija užsikimšusi – viską sutvarkė. Esu labai patenkinta avarinės darbu: ir santechnikai, ir elektrikai, ir meistrai laiku atvažiuoja, kai tik iškviečiame. Nežinau, ką darytume be jų“, – kalbėjo R. Apanasievič.

Tuo metu Sodų g. gyvenantis Evaldas sako negalintis atsistebėti „Šilutės būsto“ operatyvumu, o tiksliau – itin greitu reagavimu į iškvietimus. Vyras teigia, kad drąsiai šią įmonę rekomenduotų ir kitiems. „Neseniai name reikėjo lietaus nuotekų vamzdžius tvarkyti, tai kitą dieną po iškvietimo atvyko meistrai ir sutvarkė. Tad priekaištų avarinei tarnybai tikrai neturiu. Rekomenduočiau „Šilutės būstą“ ir kitiems!“, – dėstė Evaldas.

„Šilutės būsto“ direktoriaus teigimu, klientų aptarnavimo centras veikia ne tik kaip operatorius ar paprastas tarpininkas tarp gyventojo ir namo administratoriaus. Šis bendrovės padalinys glaudžiai susijęs su kokybės kontrole ir paslaugų klientui gerinimu. Mat kiekvienas pranešimas yra fiksuojamas, analizuojamas, stebima jo proceso eiga. O svarbiausia, anot M. Stankaus, nė vienas telefonu užregistruotas gyventojo pranešimas nepasimeta.

„Jau ne kartą įsitikinome, kad klientų aptarnavimo centras padeda greičiau spręsti įvairias su būsto priežiūra susijusias problemas. Jei šio, visą parą veikiančio numerio nebūtų, gyventojams taptų kur kas sudėtingiau informuoti apie bėdas, o mums – operatyviai jas šalinti ir užtikrinti kokybę“, – akcentavo M. Stankus.