„Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė rekordinį 30 proc. augimą

hesburgerDidžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 23,43 mln. eurų – 30 proc. daugiau negu 2016 m., kuomet pardavimai sudarė 18 mln. eurų. Jau keletą metų iš eilės mūsų šalyje „Hesburger“ fiksuoja sparčiausią augimą tarp visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2017 m. augo 8,3 proc. iki 21,98 mln. eurų, o Latvijoje – 13,3 proc. iki 22,47 mln. eurų.

Dešimtieji veiklos metai – išskirtiniai

„Praėjusieji metai „Hesburger” tinklui Lietuvoje buvo ypatingi ir išskirtiniai: paminėjome savo veiklos dešimtmetį, restoranų skaičius pasiekė 50, o apyvartos augimo apimtys buvo rekordinės. Lietuvoje per savo veiklos dešimtmetį mūsų tinklas nuosekliai ir stabiliai augo, o už tvirtą poziciją rinkoje turime būti dėkingi savo klientams – jie pamėgo mūsų restoranus, ir tai yra pagrindinė sėkmingo augimo bei plėtros prielaida“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Per visą veiklos dešimtmetį „Hesburger“ į tinklo plėtrą Lietuvoje jau investavo 44,4 mln. eurų. Praėjusių metų investicijos sudarė 5,1 mln. eurų.

„Vien per praėjusius metus Lietuvoje atidarėme 4 naujus restoranus: trys iš jų duris atvėrė didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje bei Kaune, o taip pat įžengėme į dar vieną naują miestą – Tauragę. Nemažindami plėtros tempų, jau pirmosiomis šių metų dienomis atidarėme 51-ąjį tinklo restoraną Klaipėdoje“, – sakė I. Salmela.

Planuoja tolesnę plėtrą ir technologines naujoves

„Šiemet visose trijose šalyse tinklas bus toliau plečiamas, tačiau vien tinklo plėtra šiemet neapsiribosime – jau netrukus klientams pasiūlysime naujovių, pagrįstų mobiliosiomis technologijomis, kurios prisidės prie dar patogesnio ir greitesnio klientų aptarnavimo“, – sakė I. Salmela.

Pasak I. Salmelos, būtent klientų aptarnavimui „Hesburger“ skiria ypatingą dėmesį. Kasmet visi „Hesburger“ restoranai yra reguliariai tikrinami bei vertinami pagal vieningus kriterijus, o metų gale išrenkamas geriausių rezultatų pasiekęs tinklo restoranas. Geriausio 2017 m. „Hesburger“ restorano titulas Lietuvoje atiteko Vilniaus rajone, Užubaliuose, veikiančiam restoranui.

Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį „Hesburger“ užsakymu kasmet Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė, kad „Hesburger“ Lietuvoje pernai tapo populiariausiu greitojo maisto restoranu – šį tinklą kaip savo mėgstamiausią nurodė 18 proc. respondentų.

Nori greitai ir skaniai pavalgyti

Tyrimo duomenimis, rinkdamiesi greitojo maisto restoraną, absoliuti dauguma Lietuvos (89 proc.), Latvijos (94 proc.) ir Estijos (93 proc.) gyventojų pirmiausia pageidauja, kad maistas būtų skanus. Antrasis pagal svarbą kriterijus – tinkamas maisto patiekimas.

Latvijos ir Estijos šalių gyventojai greitojo maisto restoranus pirmiausia renkasi tuomet, kai reikia greitai numalšinti alkį. Šiuo požiūriu itin išsiskiria estai – pagrindinį tikslą greitai pasisotinti nurodė net 72 proc. Estijos respondentų, Lietuvoje tokių buvo 48 proc., Latvijoje – 60 proc. Daugiausiai – beveik trečdalis respondentų Lietuvoje – nurodė, kad šiam tikslui jie dažniausiai renkasi „Hesburger“.

„Hesburger“ užsakymu 2017 m. lapkritį atlikto reprezentatyvaus tyrimo metu elektroninės apklausos būdu apklausti 15-49 metų amžiaus Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai. Visose trijose šalyse apklausta po 1000 respondentų.

Apie „Hesburger”

„Hesburger” – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, kurios istorija prasidėjo prieš 50 metų. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas. Pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980 m. Turku mieste ir pamažu užkariavo vietinę rinką bei aplinkinius regionus. Iš viso 457 „Hesburger“ restoranų dirba daugiau kaip 6700 darbuotojų. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 51-ame restorane dirba 618 žmonių.