Į apgavikų žabangas pakliuvusiai šilutiškei mojuota nesama skola

sodaiLietuvių liaudies patarlė sako, kad dovanotam arkliui į dantis nežiūrima, tačiau ką daryti, kai tas „arklys“ dantis ima šiepti?

Ant leidėjų, kurie patiklių aukų ieško visoje Lietuvoje, kabliuko užkibusi šilutiškė Dalia gavo grasinančius laiškus užsimokėti už prekes, kurių neužsisakė ir akyse neregėjo.

Dalia – ne vienintelė, pakliuvusi į jų pinkles. Svetainėje www.skundai.lt dėl įmonės „IMP Baltic“ veiklos nusidriekusi net penkerius metus rašytų nusiskundimų virtinė.

Apie įmonės veiklą yra informuota ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tačiau ne kartą bausta už reklamos įstatymo bei asmens duomenų tvarkymo pažeidimus, UAB „IMP Baltic“ ir toliau tęsia savo veiklą, reikalaudama iš žmonių pinigų.

Pasiūlė dovanų

Į gerai apgalvotą pinigų melžimo istoriją Dalia buvo įtraukta sulaukusi bendrovės UAB „IMP Baltic“ darbuotojo skambučio. Maloniu balsu kalbanti moteris paklausė šilutiškės, ar ši nenorėtų nemokamai gauti leidinio „Mano svajonių sodas“ rinkinio.

Klientus atakuojanti bendrovės darbuotoja paaiškino, kad jei siuntinys patiks, Dalia galėsianti užsisakyti kortelių apie sodo augalus prenumeratą.

Sulaukusi pranešimo apie siuntinį, šilutiškė nuskubėjo į paštą ir už „dovanoto“ rinkinio pristatymo išlaidas sumokėjo maždaug 18 litų. Voke Dalia rado segtuvą kortelėms laikyti, kelias leidinio korteles ir du kvitus. Apmokėjusi bent vieną jų, Dalia būtų įsipareigojusi pradėti pildyti vieną arba tris kortelių segtuvus, kuriuos būtų gavusi, ir rinkti mokamas korteles.

Šilutiškė „Šilutės naujienoms“ pasakojo, kad leidiniu nesusidomėjusi, todėl nė vieno kvito nepildė ir bendrovei „IMP Baltic“ nesiuntė. Tačiau istorija tuo nesibaigė.

Po kiek laiko moteris ėmė gauti įmonės laiškus, kuriuose prašoma užsimokėti už užsakytus ir pristatytus tris kortelių rinkinius. Paskutinis laiškas šilutiškę pasiekė ne per seniausiai – jame moteriai pranešta, kad 70,97 Lt siekianti jos skola yra perduota išieškoti antstoliams.

„Kai paskambinau į minėtos įmonės klientų aptarnavimo skyrių, pasijutau taip, tarsi kalbėčiau su robotu. Niekas nesiklauso, kad kortelių neužsisakiau, kad nė vienos kortelės negavau. Vis tiek reikalaujama sumokėti kažkokią išgalvotą skolą, kurios net neturėtų būti“, – apmaudo neslėpė Dalia.

Moteris patarimo ir konsultacijos kreipėsi ir į pažįstamą advokatą, suteikė jam visus duomenis, tačiau paskambinusiam į „IMP Baltic“ advokatui buvo pasakyta, kad informacija yra teikiama tik pačiam klientui.

Daugiau skaitykite penktadienio (2011 11 25) „Šilutės naujienose“.