Interaktyvios pramogos Šilutės ir Kintų jaunimui

Išbandyti Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos interaktyvias paslaugas – interaktyvius kubus ir žaidimą „Grindopolis“ atvyko Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos šeštokai su mokytojomis Asta Mėmyte ir Jurgita Balčytiene. Mokiniai žaidė „Grindopolį“ ir išbandė „iMO-LEARN“ kubus.

Moksleiviai atliko aktyvias užduotis su kubais.

Kaskart sulaukę lankytojų bibliotekininkai papasakoja, kaip įgyvendinta viena ar kita idėja, kokie jų tikslai ir nauda bendruomenei. Svečiai iš Pamario mokyklos praturtėjo žiniomis apie Pamario kraštą vaikštinėdami ant „Grindopolio“ lentos ir atsakydami į klausimus. Aktyviai pasportavę ir galvas pasukę interaktyvioje pamokoje su kubais jie buvo apdovanoti saldžiais prizais.

Susikrovę kubus ir įrangą bibliotekininkai išvyko į Kintų multifunkcinį centrą, kuriame pamoką kitaip praleisti atvyko Kintų pagrindinės mokyklos dešimtokai. Jiems bibliotekininkai paruošė interaktyvią olimpiadą „Kubiada“. Apšilimui jaunimas atliko keletą aktyvių užduočių su kubais: balansavo, lenktyniavo, žaidė „Muzikinę kėdę“, statė figūras, taip pasitikrino gebėjimus dirbti komandoje, mąstyti kritiškai ir kūrybiškai. Antroje pamokos dalyje paprasti kubai, į juos įdėjus daviklius ir prijungus prie programos, pavirto interaktyviais. Projektoriaus ekrane dalyviai matė klausimus ir atsakymų variantus, pasirinkus variantą ir papurčius kubą ekrane matėsi teisingas atsakymas.

Paskutinei užduočiai visi susivienijo bendram tikslui – žodžių dėlionei: turėjo įvardinti žodžius ir sukiodami savo kubus, ekrane matydami kaip keičiasi raidės turėjo bendrai sudėlioti žodžius.