Išvyka į Pamario krašto muziejus

bociai muziejuoseLietuvos pensininkų sąjungos „Bočiai“ Šilutės skyriaus narių grupė, vadovaujama pirmininko Zenono Karnausko, surengė ekskursiją autobusiuku po Pamario krašto įžymias vietas.

Aplankėme I.Simonaitytės muziejų Priekulėje, išgirdome jos gyvenimo istoriją, pamatėme jos rašytas knygas ir kitus eksponatus, pasigrožėjome Vingio parku ir jo skulptūromis. Toliau kelionę tęsėme į Dreverną, kur pamatėme uostą, poilsiavietes, iš apžvalgos bokšto grožėjomis Kuršių mariomis bei Drevernos apylinkėmes. Aplankėme J.Grižo etnografinę sodybą, susipažinome su laivininko darbais, jo gyvenimo istorija, eksponatais, žvejybos įrankiais, skanavome karštai rūkytą karšį. Toliau kelionę tęsėme į Kintus, kur aplankėme Vydūno centro muziejų, pasėdėjome sovietinių laikų mokykliniuose suoluose, prisiminėme kaip ir mes tokiuose suoluose mokėmės. Kintiškė Reda Sirtautienė supažindino mus su Vydūno darbais, eksponatais, klausėmės jo kalbos įrašų. Apžiūrėjome dirbtuves, kurioje kuria menininkai, aplankėme Ventės ragą. Kelionę baigėme Karpynėje – susėdome prie bendro stalo, paragavome žuvienės, aptarėme dienos įspūdžius ir su gera nuotaika grįžome namo.