Juknaičių bibliotekoje – programavimo kalba

juknaiciu biblioteka_programavimo_kalbaJuknaičių bibliotekoje vyko CoderDojo programavimo užsiėmimai, kuriuose dalyvavo Juknaičių pagrindinės mokyklos ketvirtokai su mokytoja Audrone Mikloviene. Informacinių gudrybių vaikus mokė Šilutės F.Bajoraičio viešosios bibliotekos bibliotekinių procesų automatizavimo inžinierius Ovidijus Kulda.

Vaikai, atėję į užsiėmimą, buvo mokomi sukurti žaidimą „Burbuliukai“. Programavimo gudrybių nebūtina mokytis sudėtingai – vaikai su jomis gali susipažinti ir kurdami, programuodami mėgstamus žaidimus, nes žaidžiant lengviau, smagiau mokytis ir įsiminti naujus dalykus. Programavimas yra ir kūrybinis procesas, padedantis įgyvendinti idėjas, lavinantis loginį mąstymą, ugdantis kantrybę. O. Kuldai padedant, vaikų kuriamas žaidimas kompiuterių ekranuose palaipsniui atgijo, burbuliukai pradėjo judėti norima kryptimi ir greičiu, įvedus programavimo komandas juos buvo galima susprogdinti.

Norint, kad programa veiktų, ji turi būti parašyta kompiuteriui suprantama kalba. Tai reiškia, kad visos komandos turi būti suskaidytos į aiškius žingsnius, išdėstytus kompiuterine kalba. Mokiniai suprato, kad kompiuteriu galima ne tik žaisti, bet ir susikalbėti, juk programavimo kalba – dirbtinė kalba, sukurta palengvinti žmogaus ir kompiuterio bendravimą.

Ketvirtokai dėkojo O.Kuldai už smagiai praleistą laiką ir  dovanotas kuprines.