Juknaičiuose – Ugdymo karjerai diena

karjeros diena_juknaiciu_mokykla2Vasario 4 dieną Juknaičių pagrindinėje mokykloje vyko Ugdymo karjerai diena. Šios dienos tikslas – ugdyti mokinių bendrąsias ir karjeros kompetencijas, organizuojant susitikimus su įvairių profesijų atstovais mokykloje ir jų darbo vietose bei skatinti mokinių komunikavimo, bendradarbiavimo ir socialinių įgūdžių ugdymą.

Viena mokinių grupė iš ryto, o kita po pietų pertraukos mokyklos skaitykloje rinkosi į kino edukacijos dirbtuves ,,Kinobusas“. Čia mokiniai susipažino su režisieriais A. Blaževičiumi ir T. Smulkiu. Mokiniams pasiūlyta nufilmuoti ir sumontuoti 1 – 2 min. trukmės filmukus „Pabėgimas“ ir „Vagystė“. Vyko filmukų peržiūra, po kurios visi pasidžiaugė įdomiais siužetais, aktorių – mokinių vaidyba ir gavo vertingų patarimų apie filmavimą iš režisierių.

Tuo metu kai atskiros mokinių grupės kūrė filmus, kiti turėjo daug ir įdomių veiklų. Pradinių klasių mokiniai susipažino su geodezininko profesija, kurią pristatė R. Grigalis bei pamatė kaip dirba nagų dizaino specialistė A. Ivanavičienė.

Pašyšių skyriaus vaikai dalyvavo susitikime su floriste R. Paškevičiene, apsilankė pas ūkininkus Venckus ir viešėjo Pašyšių bibliotekoje. 5 ir 7 klasių mokiniai vyko susipažinti su žirgų priežiūros specialisto darbu G. Grygelio žirgų ūkyje Juknaičiuose. Penktokai taip pat aplankė Šilutės r. policijos komisariatą ir Priešgaisrinės apsaugos tarnybą. Šeštokai galėjo pabendrauti su psichologe D. Lučinskiene, kuri supažindino su savo profesija ir pravedė įdomias veiklas. 9 ir 10 klasių mokiniai vyko į Šilutės profesinio mokymo centrą ir Žuvininkystės praktinio mokymo centrą, kur sužinojo mokymosi galimybes, o aštuntokai pamatė, kaip dirba Visuomenės sveikatos biuras.

Apibendrindami Karjeros ugdymo dienos veiklas ir dalindamiesi įspūdžiais, mokiniai pastebėjo, kad visos veiklos buvo įdomios ir naudingos, nes suteikė galimybę pažinti skirtingas profesijas per praktines veiklas. Kai kurie prasitarė, kad viena iš šių profesijų galėtų tapti jų gyvenimo pasirinkimu.