Kelininkams ne juokais sukėlė nerimą tiltas per Tenenį

tiltas per_teneniJau bent pusmetį į Klaipėdą dirbti ar su kitais reikalais važinėjantys šilutiškiai keiksnoja eismo trukdį – smarkiai susiaurintą važiuojamąją tiltelio per Tenenio upelį dalį.

Ne vienas išsitaria, jog Lietuvos, o ypač – Šilutės krašto vairuotojai, žinia, jau vėtyti ir mėtyti ir tikrai prie visokių kelių pripratę. Ir niekas čia neburnotų, jei matytų prie to tiltelio bent kokius darbus atliekančius žmones. Tačiau, nei žmonių,  nei remonto darbų čia nematyti, o kelias visą pusmetį virtęs gyvenimo stabdžiu.

Paskutiniu lašu kantrybės taurėje buvo šilutiškio Alvydo, nuolat besilankančio uostamiestyje, skundas. Vyras pasakoja girdėjęs įvairių kalbų apie tiltelio susiaurinimo priežastį.

„Vieni sako, kad vienos krypties eismas per tiltelį padarytas todėl, jog čia įvyko automobilių susidūrimai, kiti kalba, jog tai dėl to, kad jau tuoj turės būti pradėtas jo remontas. Tik kiek tas „tuoj“ gali tęstis? Jau tęsiasi pusę metų ir dar jokių judesių šioje srityje nematyti“, – piktinasi vairuotojas.

Kelias į Klaipėdą yra regioninis, tad ir klausimus apie šio tiltelio būklę adresuojame Lietuvos automobilių kelių direkcijai, į juos atsakė direkcijos ryšių su žiniasklaida specialistas Evaldas Tamariūnas.

Pasak E.Tamariūno, tiltas per Tenenį yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda 192-ajame kilometre. Dar 2010 m. rudenį buvo atlikta tilto esminė apžiūra, ir jo techninė būklė įvertinta… nepatenkinamai.

Tiltas toliau buvo stebimas atliekant kasmetines jo apžiūras, ir eilės metų apžiūrų duomenų palyginimas leido įtarti, kad gali būti sumažėjusi tilto keliamoji galia. Todėl buvo nuspręsta atlikti tilto statinį bandymą, siekiant nustatyti tikrąją tilto techninę būklę. Toks statinis bandymas atliktas 2017 m. lapkričio 30 d. Įvertinus bandymo rezultatus nuspręsta, kad, norint saugiai naudoti tiltą iki bus paruoštas ir įgyvendintas jo rekonstravimo projektas, būtina riboti juo važiuojančių transporto priemonių bendrąją masę iki 30 tonų.

„Vertinant tilto perdangą buvo fiksuotas ryškus kraštinių sijų techninės būklės pablogėjimas, palyginti su 2010 m. esminės apžiūros rezultatais. Įvertinus tilto keliamosios galios sumažėjimą ir atsižvelgiant į ypač prastą kraštinių perdangos sijų būklę, nuspręsta susiaurinti važiuojamąją dalį ant tilto iki vienos eismo juostos, eismą kreipiant tilto viduriu, kad nereiktų riboti transporto priemonių, važiuojančių tiltu, bendrosios masės“, – teigiama atsakyme.

Taip pat rašoma, kad tilto per Tenenį rekonstravimo projektas jau parengtas, ir jo rekonstravimo darbai bus pradėti 2019 m.