Konfliktas sporto klube galėjo pasibaigti taikiai

oazisŠilutiškių šeimai, kuri dar prieš Kalėdas nutarė sustiprinti sveikatą ir įsigijo sporto klubo „Oazis“ abonementus, tą sveikatinimąsi apkartino nuoskauda. Sumokėję po 46 eurus ir įgiję teisę po 12 kartų pasinaudoti baseino mankšta, šilutiškiai susirgo ir dalį jų praleido. Tačiau nei pratęsti abonemento, nei susigrąžinti pinigų jiems nepavyko.

„Oazio“ direktorius Mindaugas Vilkas sako, kad klientai smarkiai pažeidė nustatytus terminus, o įstaigos darbuotojai laikosi taisyklių.
Apmokėjo už paslaugas ir dalies jų negavo

Redakcijai laišką parašęs šilutiškis Albertas pasakoja nuoskaudą, kurią patyrė sporto klube „Oazis“. Vyras su žmona dar per Kalėdas išsipirko abonementus po 12 kartų apsilankyti šiame Šilutės sporto klube. Viskas, anot Alberto, būtų puiku, tačiau jo ir žmonos apsilankymus sporto klubo baseine sustabdė ligos.

„Po to sužinojau, kad mano laikas baigėsi ir man priklausantys dar du apsilankymai nebegalioja. Dar blogiau buvo žmonai: iš 12 kartų ji baseine apsilankė tik 4, o kol kapstėsi iš ligos gniaužtų, pasirodo, jos laikas taip pat baigėsi“, – sakė šilutiškis.

Klubo administratoriai vyriškiui išdėstė, kad yra nustatytas tam tikras laikas, per kurį lankytojas privalo išnaudoti įsigytą abonementą. Tačiau pabandęs šios informacijos ieškoti „Oazio“ svetainėje, įrašų apie paslaugų įvykdymo terminus jis nerado. Atsakymas buvo, esą taip nustatyta klubo vidaus taisyklėse.

„Kur man tas taisykles rasti, kada ir kas su jomis mane supažindino pasirašytinai arba į mano el. paštą atsiuntė. Administratoriai kalba, jog buvo pasakyta žodžiu. Sakė ar nesakė, negaliu prisiminti, tačiau dabar jaučiamės kaip paskutiniai kvailiai: norėjome pasisemti sveikatos, bet gavosi atvirkščiai. Apie sumokėtų pinigų gražinimą arba galimybę išnaudoti likusį abonementą niekas nekalba“, – svarsto Albertas.

Anot jo, niekas nepriekaištautų, jei ant abonemento būtų nurodytas jo galiojimo laikas. Tada tik save kaltintum, kad pražiūrėjai, kad bėdai užpuolus kitam neleidai pasinaudoti klubo paslaugomis. Tačiau tokios informacijos ant abonemento nėra.

Pirmas konfliktas per 12 metų

Sporto klubo „Oazis“ vadovas Mindaugas Vilkas situaciją komentavo šiek tiek kitaip. Pasak jo, toks konfliktas, kurį norima spręsti ir pasitelkus žurnalistus, šiame sporto klube pirmas. Klubo teikiamų mokamų paslaugų įvykdymo terminai yra nurodyti „Oazio“ svetainėje. Joje teigiama, kad 12 baseino paslaugų klientas turi pasinaudoti per 6 savaites.

Pasak M. Vilko, dokumentai rodo, jog po šešių savaičių Albertas nebuvo baigęs viso ciklo ir jam trūko trijų mankštos baseine kartų. Po abipusių derybų laikas jam buvo pratęstas, ir vyriškis pasinaudojo visomis 12 mankštų. Jo žmona per 6 savaites atliko tik 4 mankštas. Moters buvo paprašyta atnešti medicininę pažymą dėl ligos, tačiau ji supyko ir pareikalavo gražinti pinigus.

Pasak M. Vilko, neretai susiduriama su atvejais, kuomet mankštas praleidę žmonės į klubą sugrįžta po kelių savaičių, įrodinėja, kad sirgo ir reikalauja pratęsti jiems abonemento galiojimą. Nors akivaizdžiai matosi, kad jie ką tik grįžo iš saulėto užsienio kurorto.

Beje, Alberto žmonai ir vėliau mankštos būtų pratęstos, jeigu ji būtų pateikusi buvusią ligą ar nedarbingumą patvirtinantį dokumentą. „Tokios yra šio klubo veiklos taisyklės, ir darbuotojai taisyklių laikosi“, – reziumavo M. Vilkas.