Bibliotekininkas paaiškino susirinkusiems bitučių valdymo principus, edukacijos tikslus bei galimybes. Šis užsiėmimas jauniesiems bibliotekos bičiuliams leidžia susidaryti vaizdą apie programavimą.
Naudodamiesi kilimėliais dalyviai programavo robotų žingsnius taip, kad pasiektų užduoties tikslą. Vaikai skaičiavo robotukų žingsnius, mokėsi skirti kairę ir dešinę puses, vartojo sąvokas „pirmyn–atgal“, „kairėn–dešinėn“. Susirinkusieji ugdė atminį, loginį mąstymą, sukoncentravo dėmesį į detales bei užduoties atlikimą. Vaikai dalinosi mintimis ir pastebėjimais apie robotukus, atliktas užduotis.
Kitą dieną vaikai pakviesti į robotikos čempionatą, kuriame rungtyniavo su savo sukonstruotais „Lego Mindstorms Ev3“ robotais. Dalyviams buvo paaiškinti robotų konstravimo ypatumai. Bibliotekininkas papasakojo apie roboto sudedamąsias dalis: didžiuosius ir mažuosius variklius, sensorius, valdymo blokus, supažindino su roboto modeliu, kurį vaikai turėjo ne tik pastatyti, bet ir patobulinti.
Sukonstravę savo robotus dalyviai juoss išbandė lenktynių trasoje. Tikslas buvo kuo greičiau pasiekti finišo tiesiąją, važiuoti per kliūtis. Dalyviai, naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais, mokėsi roboto valdymo subtilybių.
Užsiėmimų pabaigoje vaikai apdovanoti saldžiais prizais.
Rašyti atsakymą