„Tai yra pirmasis tokio pobūdžio rekordas pasitelkiant šakinį krautuvą Lietuvoje. Rekordo su panašia formuluote nėra registravusi ir „Gineso“ pasaulio rekordų agentūra. Tiesa, rankomis pastatytų įvairios formos rekordinio aukščio statinių iš stiklinių taurių tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje yra registruota, bet tai pirmas atvejis, kai tam naudojama papildoma technika, gerokai pasunkinanti procesą“, – teigia agentūros „Rekordų akademija“ vadovas Gintaras Pocius.
Lietuva yra viena iš nedaugelio šalių, kurioje šalia „Gineso“ pasaulio rekordų registruojami ir nacionaliniai. Per metus registruojama apie 200 skirtingų rekordų. Dažniausiai tokie, kurių siekiama pasitelkus kūrybiškumą, išskirtines fizines savybes ar gebėjimus, bendruomeniškumą. Technologinių ir su transporto priemonėmis susijusių rekordų nebūna daug, nes jie reikalauja daugiau pasiruošimo ir išteklių.
Rekordo idėją sugalvojo ir įgyvendino bendrovė „Alwark“. Kaip teigia jos atstovas Vaidotas Kviklys, bandymas siekti unikalaus rekordo yra ir palanki proga išbandyti naujas technologijas.
„Dirbant pramoninės technikos sektoriuje, visada svarbu tinkamai įvertinti, kurie įrenginiai gali atlikti didelio preciziškumo reikalaujančius darbus. Renkantis techniką, svarbiais kriterijais tampa įrenginio ar transporto priemonės manevringumas, vibracijos lygis, valdymo tikslumas. Todėl įgyvendinant šį rekordą norėjome įsitikinti, kiek manevringas, tikslus ir patogus valdyti yra vienas mūsų šakinių krautuvų. Nors rekordo pasiekimui reikalingi įgūdžiai, kuriuos pademonstravo vairuotojas, pats krautuvas, naudotas siekiant rekordo, tikrai palengvino bei pagreitino šią užduotį“, – sako “Alwark“ rinkodaros vadovas Vaidotas Kviklys.
„Alwark“ jau daugiau nei 15 metų Baltijos šalyse ir Ukrainoje teikia naujos ir naudotos krovos, sandėliavimo, uostų, oro uostų bei komunalinės technikos pardavimo, nuomos, priežiūros, aptarnavimo ir atsarginių dalių tiekimo paslaugas.
Pagal BNS inf.
Rašyti atsakymą