Gausus asortimentas, daug paslaugų
Salone pasitinkanti jo šeimininkė Renata Kislinkienė pasakoja, jog tuomet, 2013-aisiais, pirminė jos su vyru Aivaru idėja buvo tokį saloną kurti Tauragėje. Tačiau jau pirmosios dienos šilutiškiams parodė, kad tenykščiai klientai, Renatos žodžiais tariant, stokoja šilutiškiams būdingo žingeidumo. Tad ilgai nelaukę jiedu per dvi dienas susirado patogias patalpas Šilutėje, kurių svarbus privalumas buvo tai, jog šalia yra vietos automobiliams. O per savaitę jose atidarė Renatos svajonių parduotuvėlę.
Kodėl būtent „Meilenė“? Renata sako visur nuolat ieškanti prasmės ir prisimena, kad jos mamos mylimiausia gėlė buvo amarilis, kurio lietuviškas pavadinimas yra „meilenis“. Tad beliko jį paversti moterišku ir problema buvo išspręsta.
Tiesa, verslo pradžia nebuvo lengva, pasak Renatos, ne rožių žiedlapiais nuklota. Darbo buvo daug, laiko šeimai beveik nelikdavo. Tačiau tie, kas „Meilenėje“ lankėsi bent jau prieš 5-metį, šiandien į ją įžengę gerokai nustemba. Mat asortimentas čia jau gal net ne dvigubai, o greičiau keturgubai gausesnis. Ir tai tikrai ne tik gyvos ar dirbtinės įvairiausios gėlės: dar suvenyrai, rankų darbo atvirukai, įvairūs dekoro elementai, popierius ir dėžutės dovanoms pakuoti ir t.t. Čia dirbančių florisčių klientai nuolat prašo ne tik padėti išrinkti dovaną artimam žmogui, bet ir užrašyti palinkėjimą, ją supakuoti. Pasak Renatos, ypač malonu girdėti, jog jų supakuotų dovanų žmonėms nebesinori išpakuoti – taip skoningai jos būna įrištos. Vis daugiau žmonių užsako ir puokštes į namus.
„Meilenė“ teikia ir įvairių švenčių dekoravimo paslaugas visame plačiame regione. Renata pastebi, kad daugelis žmonių mano, jog dekoravimas – labai brangus malonumas. Pasak jos, taip nėra, net už tikrai kuklią sumą ji su kolegėmis sukuria įspūdingą dekorą.
Džiugina idėjų turintys klientai
Salono šeimininkė džiaugiasi, jog jai pavyko rasti tokias darbuotojas, kurių, anot jos, akys ir siela dega būtent šiuo darbu. Ji sako visiškai pasitikinti Rasos, Augustės, Ingridos ir Aurelijos darbu, juolab, kad tai patvirtina ir klientų padėkos, jų džiugios akys atsiimant užsakymą.
Todėl ir sulaukusi klausimo dėl kokios nors naujos paslaugos, nedvejodama atsako: „Mes to dar nedarėme, bet padarysime. Per naktį sugalvosiu kaip, ir jums rytoj pasakysiu“.
Kalbėdama apie klientus, Renata džiaugiasi, kad į „Meilenę“ užsuka geri ir įdomūs, dažnai savo idėjų turintys klientai. „Ir kai jų idėjos tampa iššūkiu mums, irgi tik džiaugiamės, nes tai priverčia mus tobulėti”, – sako R. Kislinkienė.
Užsisakyti „Meilenės“ paslaugas galima tel. +370 644 45590.
Komentaras