„Metų žuvis 2014“ – šešiamečio Luko rankose

Lukas su mama„Šilutės naujienų“ laikraštyje skelbėme žvejų laimikių fotokonkurso laimėtojus. Vos tik redakciją pasiekė fotokonkurso „Metų žuvis – 2014“ laimėtojams skirti prizai, atsiimti kalendoriaus su savo laimikio nuotrauka suskubo konkurso laimėtojas – daugiausiai „Patinka“ paspaudimų sulaukęs šešiametis Lukas Arnašius, o du laimėtus puodelius perdavėme savo draugams atstovaujančiai Jolitai Ežerinskei.

Konkurso laimėtojas žvejoja nuo dvejų metų

Į „Šilutės naujienų“ redakciją mažąjį žveją atlydėjusi mama Birutė neslepia, kad vos tik sužinojęs apie laimėjimą Lukas jau numatė vietą savo kambaryje, kurioje kabės laimėtas kalendorius. Pakalbinome daug susižavėjimo susilaukusios nuotraukos herojų ir jį fotografavusią mamą.

Birutė, paklausta kelerių metų sūnus pradėjo žvejoti, ilgai negalvojusi papasakojo, kad nuo ateinančio rugsėjo į pirmą klasę eiti pradėsiantis berniukas meškerę į rankas paėmė būdamas vos 2-ejų metukų. Dabar, kai žvejyba jam tapo neatsiejamu vasaros užsiėmimu, kartu su mama ar tėčiu šiltuoju metų laiku Lukas žvejoti leidžiasi kone kiekvieną dieną. Dažniausiai važiuoja į Rusnę ar kur kitur netoli Šilutės, kartą buvo nuvažiavę ir į Rietavą.

Jaunasis žvejys turi laimingą ranką ir patyrusio žvejo intuiciją, nes kartais vos tik prie pat kranto užmetus meškerę žuvis nieko nelaukusi kimba ant vaiko laikomos meškerės kabliuko. O į tolimiausius krantus meškeres užmetę suaugusieji neretai lieka it musę kandę. Kai tik sujuda plūdė, Lukas tvirtai suspaudžia meškerę ir, kaip tikino mama, pats be niekieno pagalbos ištraukia laimikį. Berniukui netrūksta drąsos ir pačiam ant kabliuko užkabinti slieką ar net pasiūlyti tai padaryti už mamą. O mama nepraleidžia progos visa tai įamžinti nuotraukose ar vaizdo įrašuose.

„O svarbiausia, kad Lukas ne tik gaudo žuvį, bet ir mėgsta ją valgyti“ – sūnumi pasidžiaugė mama. Tad vasarą jam tikrai nėra nei laiko, nei noro dienas leisti prie kompiuterio, nes būsimas pirmokas turi kur kas įdomesnį laisvalaikio užsiėmimą – žvejybą.

Konkursas paskatino žvejoti

Draugų nuotraukas atsiuntusi Jolita atėjo pasiimti net dviejų konkurse „Metų žuvis 2014“ laimėtų prizų. Vienai iš Jolitos Jolita Ezerinske2atsiųstų nuotraukų redakcijos kolektyvas skyrė šeimyniškiausios žvejų komandos nominaciją, o kitai nuotraukai, kurioje žuvį laiko niekada nemėgusi žvejoti Gabija, suteikėme „Žvejybos damos“ vardą.

Nuotraukų autorė, pamačiusi ryškiaspalvėmis bičiulių nuotraukomis papuoštus puodelius, labai nudžiugo ir sakė, kad „tokie konkurso laimėjimai dar labiau paskatina žvejoti“.

Nuotraukų atsiradimo istorija yra tokia, kad Jolitos šeima kartu su draugais jau ne pirmą vasarą leidžiasi atostogauti į Norvegiją, o ten be žvejybos apseiti beveik neįmanoma – moterims taip pat tenka pabandyti užmesti meškerę. O kaip gi fotografijoje neužfiksuoti tokių naujų potyrių?

Jolita tikina, kad po porą savaičių trunkančių atostogų žuvies parsiveža tiek, kad užtenka visiems metams. Ji prisipažino, kad mėgstamiausia Norvegijos vandenų žuvis – skumbrė, kurią dažniausiai rūko arba sūdo, be to, ji skani ir kepta. Jolita neabejoja, kad valgyti žuvį – itin sveika.

Paskutinis konkurso prizas – puodelis su žvejo laimikio nuotrauka – dar laukia savo šeimininko Juliaus Lankučio, kuriam laimėjimas skirtas už tai, kad jis pats pirmasis atsiuntė nuotrauką konkursui.

Metas naujam konkursui

Pamirškite sniegą ir šaltas dienas, nes tuoj švęsime pačią šilčiausią širdžiai dieną – įsimylėjėlių dieną. Bet ar visi žinome, kaip meile sušildyti net ir šalčiausią širdį ir kaip ją išreikšti? Ar dažnai išgirstame žodį „Myliu“ ar drąsiai jį tariame patys?

Antradienį „Šilutės naujienų“ Facebook paskyroje paskelbėme naują Valentino dienai skirtą fotokonkursą „Mano meilė!“. Į elektroninį paštą karolina@silutesnaujienos.lt siųskite labiausiai jūsų meilę vyrui ar žmonai, artimajam, geriausiam draugui ar draugei spinduliuojančią nuotrauką, kuri atitiktų meilės dienos tematiką.

Prie nuotraukos nepamirškite parašyti savo vardo ir trumpos nuotraukos atsiradimo istorijos.

Valentino dienos išvakarėse, vasario 13-ąją, interneto svetainėje ir laikraštyje paskelbsime nugalėtojus.

Daugiausiai „Patinka“ sulaukusiam konkurso laimėtojui padovanosime naujausios Šilutės picerijos „Dream pizza“ dovaną – ypatingąją įsimylėjėlių picą. Konkurso dalyvių lauks ir daugiau prizų!