Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, direkcija analizuoja eismo įvykių statistiką ir pagal tai numato veiklos kryptis. Jau paskelbtas žuvusio pėsčiojo paveikslas, netrukus bus atnaujintas žuvusio dviratininko, rengiamas nukentėjusio eismo įvykiuose nepilnamečio paveikslas.
Statistinis žuvusio motociklininko paveikslas sudarytas pirmą kartą ir išanalizuoti tik vienų metų duomenys. Toliau bus stebimos eismo įvykių tendencijos, žuvusio motociklininko paveikslą planuojama atnaujinti po metų. Atsižvelgus į duomenis ir sudarytus nukentėjusiųjų paveikslus planuojama švietėjiška veikla, parenkamos komunikacinės priemonės.
Kad būtų išvengta žūčių, Kelių direkcija atkreipia dėmesį, ką turėtų prisiminti motociklų vairuotojai pradėdami sezoną. Važiuodamas motociklu, vairuotojas ir keleiviai privalo naudoti šalmus, akių apsaugos priemones, apranga turi būti ryški.
Po pertraukos vairavimo įgūdžiai gali būti suprastėję, reakcija lėtesnė, todėl svarbu pasirinkti saugų greitį ir nepervertinti savo galimybių. Svarbu įvertinti oro ir eismo sąlygas, nes važiuojant rytais asfaltas vis dar šaltas, todėl padangų sukibimas su kelio danga nėra geras, vadinasi reikia išlaikyti didesnį atstumą iki kitų transporto priemonių. Po žiemos ant asfalto būna nemažai smėlio, todėl išlieka pavojus paslysti. Duobių ant kelio taip pat daugiau, įvažiavimas į gilią duobę gali baigtis kritimu.
Prie į eismą grįžtančių motociklų turi įprasti ir automobilių vairuotojai – jie privalo dažniau pasižiūrėti į veidrodėlius – motociklininkai gali pasirodyti netikėtai.
Preliminariais duomenimis, 2020 metais Lietuvos keliuose žuvo 17 motociklininkų, t. y. 2 mažiau nei 2019 m. 10 motociklininkų patys sukėlė eismo įvykius, 7 pražudė kiti eismo įvykius sukėlę vairuotojai.
Rašyti atsakymą