Niūrią dieną priešmokyklinukus išjudino kodas „Batai“

darzelinukai bataiĮ Šilutės Fridricho Bajoraičio viešąją biblioteką kvietė interaktyvi, įdomi ir netradicinė pamoka „Batai“. Vaikų aptarnavimo skyriuje sausio 27 d. buvo tikrai daug šurmulio, ir kilo jis ne dėl kaukšinčių batų. Čia bruzdėjo ir šurmuliavo į svečius užsukę mažieji lopšelio-darželio „Gintarėlis“ priešmokyklinukai. „Bitučių“ grupės vaikai, naudodamiesi interaktyviąja lenta, iliustracijomis mokėsi tinkamai vartoti apavo pavadinimus, pagal sezoniškumą atpažinti ir įvardinti avalynę.

Anot „Bitučių“ grupės auklėtojos Dianos Tubutienės, specialiųjų užduočių pagalba vaikai ne tik spėliojo, iš kokių medžiagų pagaminti žmonių batai, bet savo nuomonę mokėsi pagrįsti atlikdami įvairias užduotis bei žaismingai gilindami matematikos žinias.

Naudojantis interaktyviąja lenta, priešmokyklinukai buvo skatinami smalsauti, o netradiciškai pateikta informacija ir užduotys juos kvietė susitelkti darbui, greičiau susidomėti aplinka.

„Šiais laikais netradiciškai organizuoti pamokas yra ne tik privalumas, bet ir būtinybė. Taip kiekvienas mokytojas greičiau sulaukia ir grįžtamojo ryšio. Be to, vaikai tampa aktyvesni, atlieka užduotis susidomėję, labiau sukaupę“- sakė pamoką vedusi ir interaktyviosios lentos privalumus pristačiusi vyr. bibliotekininkė Liuda Nausėdienė.
Anot pašnekovės, informacinės technologijos skverbiasi į kiekvieną gyvenimo sritį, kelia naujus iššūkius ne tik suaugusiesiems, bet ir ikimokyklinukams, jų ugdymui. Dėl šios priežasties jai ir kilo mintis surengti vaikams netradicinę pamoką miesto bibliotekoje.

„Kasdien matau, kad vaikai mielai žaidžia įvairius žaidimus, tai yra veikia „čia ir dabar“. Kadangi žaidimas teikia džiaugsmo, taip mažieji lengvai išmoksta ir įsimena įvairius veiksmus“, – bibliotekininkei antrino darželinukų auklėtoja.

Ji pripažino, jog surengtą pamokėlę bibliotekoje auklėtiniai prisimins dar ilgai. Dirbdami su interaktyviąja lenta priešmokyklinukai užduotis atliko pirštais bei specialiaisiais rašikliais – taip mokėsi dėlioti paveikslėlius iš dalių, „nutempdami“ jas į tam tikras vietas. Vaikai lavino ne tik vaizduotę, bet ir greitą mąstymą.