Norint patekti pas gydytoją specialistą laukti eilėje nebūtina, galima užsiregistruoti greičiau

Balandžio 12 d. prie Šilutės ligoninės Konsultacinės poliklinikos durų nusidriekė ilga eilė norinčiųjų užsiregistruoti pas gydytojus specialistus. Šilutės ligoninės administracija reaguodama į šią situaciją paaiškina gyventojams registracijos galimybes.

Tokia pacientų eilė prie Šilutės ligoninės registratūros nusidriekė pirmadienį.

Kodėl susidarė eilė?

Pirmadienį, kaip ir daugelyje šalies gydymo įstaigų, Šilutės ligoninėje pacientams buvo išduodami talonai vizitui pas įvairių sričių gydytojus specialistus. Dienomis, kai išduodami talonai Konsultacinės poliklinikos registratorės sulaukia daugiau gyventojų skambučių negu įprastai. Taip pat jos aptarnauja ir visus atvykusius pacientus tiesiogiai. Tik maža dalis gyventojų gydytojo specialisto konsultacijai registruojasi internetu.

„Tą dieną į Konsultacinę polikliniką kreipėsi apie 300 pacientų. Nustebino tai, kad iš jų internetu registravosi vos 15. Besikreipiančiųjų daug, todėl svarbu suprasti, kad visiems tikrai nepavyks prisiskambinti į polikliniką. Dalis žmonių važiavo į registratūrą, tikėdamiesi greičiau prisiregistruoti, tačiau piktinosi, kad tenka laukti eilėje. Nepamirškime, kad į registratūrą įleidžiama vos po kelis žmones, nes privalu laikytis saugumo reikalavimų. Kiek įmanoma, stengiamės pagerinti sąlygas patekti pas gydytoją, tačiau kai pacientų tiek daug, neišvengiama nesusipratimų“, – sakė Šilutės ligoninės vyriausiasis gydytojas Viktoras Šileikis.

Ką darysite, kad tai nesikartotų?

Priminsime, kad gyventojams suteikiama galimybė registruotis vizitui pas gydytoją telefonu ir internetu. Greičiausias būdas užsiregistruoti – internetu išankstinėje pacientų registracijos sistemoje.

Registracijos svetainė: https://ipr.esveikata.lt/

Išankstinė registracija vykdoma nuotoliniu būdu ir tai vyksta greičiau nei kitomis priemonėmis – telefonu ar atvykus į įstaigą.

„Šia sistema naudojasi ir kitos gydymo įstaigos. Registracija nėra sudėtinga, tačiau būtina patvirtini asmens tapatybę per elektroninius valdžios vartus. Gal tai ir sukelia nepatogumų žmonėms, tačiau to reikalauja sistema. Registracijos sistema yra saugi ir patogi. Jeigu žmogus nesutinka pateikti savo duomenų, jam teks palaukti eilėj. Dėl to ir susiklostė tokia situacija pirmadienį“, – aiškino V. Šileikis.
Paaiškinsime, kad registracijos sistema leidžia pacientams nuotoliniu būdu rezervuoti priėmimo laiką, gauti pranešimus ir priminimus apie numatytą apsilankymą pas gydytoją, atšaukti apsilankymą, internete stebėti visų savo planuojamų bei įvykusių apsilankymų istoriją.

Ši sistema padeda sukurti tolygų pacientų pasiskirstymą tarp gydymo įstaigų ir specialistų, o pacientai mato, koks yra realus gydytojų užimtumas ir gali rinktis tą įstaigą, kurioje pas gydytoją patekti galima greičiau.

Sistema pati primena pacientui apie artėjantį apsilankymą pas gydytoją. Tad jei pacientas atvyksta pas gydytoją jam paskirtu metu, įstaiga gali aptarnauti daugiau pacientų ir išvengti eilių.

Pacientai gali lengviau registruotis paslaugoms, kurioms reikia e. siuntimo, tėvai gali patogiai registruoti vaikus konsultacijai pas specialistus.

Registracija telefonu

Pacientai gali užsiregistruoti ir telefonu, taip kaip daroma šiuo metu. Atkreipiame dėmesį, kad Šilutės ligoninėje įdiegta skambučių valdymo sistema. Tai reiškia, kad nebereikia rinkti kelis kartus registratūros numerio. Visi pacientai, bandantys prisiskambinti paskirstomi į virtualią skambučio laukimo eilę. Kai atsilaisvina registratorė, su ja ir sujungiamas kitas pacientas.

Surinkus Konsultacinės poliklinikos registratūros numerį, asmuo turi pasirinkti vieną iš trijų temų ir paspausti reikiamą skaitmenį: spauskite 1, jeigu norite užsiregistruoti gydytojo specialisto konsultacijai; 2, jeigu norite atšaukti registraciją; 3, jei domina kiti klausimai.

Paspaudus skaitmenį, asmuo bus sujungiamas su registratore. Jeigu registratorė tuo metu užimta, skambinančiajam reikia palaukti. Svarbiausia neatšaukti skambučio, nes skambučių sistema leidžia registratorei matyti, laukiančiųjų sąrašą, skambinantysis yra įtraukiamas į laukimo eilę.