Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo

snoringJei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Antklodes galima įsigyti atskiras, prie vartymosi priprantama, bet naktinis riaumojimas gali išvesti iš proto. Tai žlugdo ne tik jūsų ramų miegą, bet ir kenkia knarkiančiojo sveikatai.

Senas liaudies patarimas, padedantis atsikratyti knarkimo, tai įsiūti žirnį nugaroje. Žinoma, ne ant odos, o pižamoje. O ką daryti jeigu vyras miega be viršutinių drabužių? Su lipnia juosta juk neklijuosime žirnių ant jo nugaros…

Tuomet siūlome išbandyti šiuos metodus, kurie padės atsikratyti knarkimo ir jo sukeliamų bėdų. Lai naktys tampa tylios, ramios ir jokie miško žvėrys lovoj neriaumoja.

Prieš miegą venkite dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

Jei jus kankina nemiga, pasikonsultuokite su gydytoju ar privalote gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomieji savo sudėtyje turi medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigykite specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui priprantama ir nebenorima grįžti prie minkštų pagalvių.

Jeigu knarkiate dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidami miegoti skalaukite burną pipirmėčių nuoviru. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.
Ramiu ir kokybišku poilsiu reikia rūpintis ir prieš miegą. Todėl atlikite kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis, esančius aplink kvėpavimo takus.

Iškiškite liežuvį kiek tik galite ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduokite. Pakartokite pratimą 10 kartų.

Pabandykite liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražinkite į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų.

Kiek įmanoma plačiau nusišypsokite. Užfiksuokite savo šypseną ir palaikykite 10 sekundžių. Kartokite pratimą tiek kartų per dieną, kiek tik įmanoma. Nusišypsoti juk nesunku 🙂

Plačiai praverta burna kaip įmanoma greičiau dainuokite „la la la“. Pratimą atlikite bent 20 sekundžių. Puiki vieta pratimui atlikti – vonia.

Prieš miegą pagulėkite karštoje vonioje arba išsimaudykite po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.