Pirmą kartą skelbiamas laivų stovėjimo vietų aukcionas Uostadvario uoste

Vidaus vandens kelių direkcija paskelbė laivų 2023 metams stovėjimo paslaugų teikimo Uostadvario vidaus vandenų uoste viešąjį aukcioną. Kviečiami visi laivybos naudotojai. Žalia šviesa visiems laukiantiems eilėje: aukcionas jau kovo 8 d. (paraiškos dalyvauti iki kovo 6 d.)

Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) skelbia aukcioną dėl laivų stovėjimo vietų Uostadvario uoste. Metai iš metų paslaugomis naudojosi tie patys klientai. Šiemet  sudaroma galimybė dalyvauti visiems, kurie laukė eilėje dėl laisvos vietos. Uostas laukia su 38 vietomis pramoginiams laivams. Prieplaukos įrengtos naujai, klientams uoste užtikrinama elektra ir vanduo, slipas, uždara aikštelė.

Daugiau informacijos: https://vvkd.lt/vvkd-skelbia-plaukiojimo-priemoniu-stovejimo-paslaugu-teikimo-uostadvario-uoste-aukciona/

Įsibėgėję namų darbai: VVKD plečia infrastruktūrą ir kuria naujas vietas uostuose

Vandens transporto priemonių parkas Lietuvoje auga. 2021 buvo įregistruota daugiau nei 1200 pramoginių laivų ir daugiau nei 40 burinių jachtų, o 2022-aisiais pramoginių laivų daugiau nei 1700, o burinių jachtų virš 50.  Šalyje daugėja ne tik plaukiojančių mažų motorinių priemonių, bet ir intensyvėja keleivinė bei krovininė laivyba. Atsižvelgiant į situaciją Vidaus vandens kelių direkcija kuria naujas vietas laivams laikyti. Kaune įkurtas naujas pramoginių laivų uostas 88 vietomis (Raudondvario pl. 113, Kaunas). Įrengtos pontoninės prieplaukos, suteikiama galimybė laivus įleisti/iškelti iš vandens naudojant kraną.

„Žinome, kad uostų ir prieplaukų poreikis yra labai didelis, o pramoginių laivų laikymas buvo opi problema, todėl direkcija dirba, kad būtų sukurta reikiama vidaus vandenų laivybos infrastruktūra, žmonės galėtų laisvai keliauti didžiausia Lietuvos upe – Nemunu. Keliaukime ir pasiekime Kuršių marių kitus uostus vandens keliu” –  sako Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.

Laivyba išgyvena renesansą

„Laivyba mūsų šalyje jau kuris laikas išgyvena renesansą. Savo ruožtu dedame pastangas, kad sudarytume tam palankias sąlygas, kurdami infrastruktūrą. Šiuo metu vykdomas TEN-T vandens kelio modernizavimo projektas yra esminis lūžis gerinant laivybos sąlygas Nemune. Į viską žiūrime kompleksiškai, jau pradėjome darbus ir Nemuno aukštupyje. Žinoma, Neris taip pat mūsų planuose. Vilnius ir Kaunas turi būti sujunti vandens keliu“, – komentuoja Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: JUSTINA JUOZAPONE, VĮ VIDAUS VANDENS KELIŲ DIREKCIJA