Paskaitose, praktiniuose bei laboratoriniuose užsiėmimuose mokiniai išgirdo ir pamatė gyvai vykstančias Vilniaus universiteto dėstytojų paskaitas, trumpam tapo tikrais studentais ir uždavė klausimus.
„Klausiausi paskaitos „Miniciklas. Neurologijos paslaptys“. Čia buvo analizuojama žmogaus smegenų veikla, pasakojama, kodėl sutrinka smegenų veikla, ko imtis, kad taip nenutiktų. Taip pat pristatyta, kodėl ištinka insultai, kas nutinka ir kaip funkcionuoja žmogaus organizmas tuo metu.
Išgirdau įdomią frazę, kad neurologija yra susijusi su menu, nes daugumą ligų galima gydyti pasitelkus meninę terapiją. Taip pat dalyvavau paskaitoje, kur buvo pristatomos VU chemijos ir geomokslų fakulteto studijos, stojimo sąlygos, egzaminų pasirinkimai ir visos studijų programos.
Chemijos ir geomokslų fakultetas vykdo įvairias veiklas, kurios susijusios su mokinių neformaliu ugdymu. Yra galimybė stoti į mokslininkų gretas, atlikti įvairius praktinius darbus, dalyvauti ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniuose čempionatuose. Taip pat dar dalyvavau paskaitoje „Verslo bakalauras – laisvė mano ambicijoms“. Sužinojau, kokių savybių reikia verslininkams, kiek daug ryžto ir kantrybės reikia turėti, norint sukurti savo unikalų verslą, surasti darbuotojų, kuriems būtų įdomu dirbti kartu ir juos tenkintų visos sąlygos. Verslas tai lyg laisvė ambicijoms, kadangi mes patys galime išreikšti savo mintis, pildyti savo norus ir svajones. Na, ir, žinoma, tam nėra jokių ribų, tereikia įdėti daug darbo ir turėti valią“, – įspūdžiais dalijosi Emilija.
„Buvau informacinių technologijų paskaitoje, kurioje buvo pristatoma „Python“ programavimo kalba bei jos įrankiai, buvo iš dalies naudinga, nes to reikėtų mokytis universitete ar kolegijoje. Su šia kalba galima kurti įvairias programas ir puslapius, ji labai daug kur naudojama“, – sakė Laurynas.
„Dalyvavau investicijų teorijos paskaitoje, kur pateikė skaičiavimo pavyzdžių, o jei tiksliau – loginio mąstymo, kaip reikėtų mąstyti žiūrint į dėstytojo pateiktas užduotis, kurios susijusios su investicijų mokslu. Taip pat pasakota apie tikimybes, nagrinėta keletas tikimybių formulių (kurios su dabartinėmis mano matematikos žiniomis nelabai įkandamos). Antroji dalis buvo skirta duomenų mokslui, kur pristatomi duomenų tipai, jų saugojimas, taip pat darbas su duomenimis, ateities perspektyvos. Dar dalyvavau informacinių technologijų paskaitoje, kur kalbėta apie „Python“ programavimo kalbą, apie jos įrankius ir skirtumus tarp programinių sistemų.
Paskaitoje „Universitetinė matematika“ dėstytojas pasakojo apie studijų programą, ateities perspektyvas, kokios jos yra baigus matematikos ir matematikos taikymų bei kitas su tuo susijusias studijas. Buvo labai malonūs ir „faini“ dėstytojai, sugebėjo sudominti programa ir motyvavo rinktis šią studijų programą.
Paskaitoje „Programų sistemos“ buvo kalbama apie ateities technologijas, kaip bus reikalingi programavimą ar panašias studijas baigę specialistai, kaip juos „išgraibsto“ dar net nebaigusius bakalauro studijų. Interaktyviajame žaidime buvo norima supažindinti su Vilniaus universitetu, jo gyvenimu, su dažniausiai studentų bei dėstytojų lankomomis įžymiomis vietomis. Šiame žaidime užėmiau trečiąją vietą tarp 53 dalyvių. Paskaitos buvo naudingos, nes turėjau galimybę plačiau sužinoti apie studijas, kuriomis domėjausi, iš arčiau pamačiau, pajutau, kaip vyksta paskaitos, tai padėjo panaikinti kai kurias abejones ar apsispręsti“, – pasakojo Vita.
Rašyti atsakymą