Politinės reklamos – išbandymas kandidatų fantazijai: nuo degančių žiurkių iki pusnuogių merginų

 

kandidato-reklama-5c72a403f030aNėra blogos reklamos – yra tik reklama. Rodos, šiuo gerai žinomu posakiu vadovaujasi ir dalis kandidatų į savivaldybės tarybas ir merus. Ir ko tik šiųmečiai kandidatai nedarė, kad patrauktų rinkėjų dėmesį – kas dainavo, kas degino gyvūnus, kas viliojo pusnuogėmis merginomis, kas rinkosi ne visai standartines reklamos vietas.

Šiame reklamų sraute pasižymėjo ir kandidatas į Šilutės merus Arūnas Pupšys, griebęsis Donaldo Trumpo taktikos.

„Make America great again“ (liet. „Padarykime Ameriką ir vėl didžią“) buvo sėkmę prezidento rinkimuose D.Trumpui garantavęs šūkis. Jei pavyko Amerikoje, kodėl gi neturėtų suveikti Lietuvoje?

Kandidatas į Šilutės merus Arūnas Pupšys nepasibodėjo išversti šio šūkio į lietuvių kalbą ir savo politinėje reklamoje agituoja: „Kartu padarykime Šilutę ir vėl NUOSTABIĄ!“

D.Trumpo bilieto į prezidento postą pro akis nepraleido ir rinkimų komitetas „Rusakalbė Klaipėda“. Vis dėlto, kitaip nei šilutiškis, šis komitetas šūkio net nesivargino išversti – „Rusakalbė Klaipėda“ nuo šiol kalbės angliškai.

Daugiau apie tai skaitykite 15min.lt straipsnyje: „Politinės reklamos – išbandymas kandidatų fantazijai: nuo degančių žiurkių iki pusnuogių merginų“.