Pradedama remontuoti atkarpa nuo 191,6 iki 195,4 kilometro per parą vidutiniškai pravažiuoja apie 6 tūkst. automobilių. Antrame planuojamame tvarkyti ruože nuo 222,6 iki 227,2 kilometro, transporto intensyvumas yra daugiau nei dvigubai didesnis.
Nurodoma, kad po remonto bus atnaujintas kelio asfaltas, visas remontuojamų ruožų dangos plotis suvienodintas iki 8 metrų. Taip pat įrengtos 14 nuovažų, dvi tarpmiestinių autobusų sustojimo stotelės, saugumo salelės sankryžų vietose su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis. Suplanuoti ir nauji kelkraščiai, ir horizontalus kelio ženklinimas.
„Kelias Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda yra strategiškai svarbus šalies susisiekimui. Jis jungia didžiuosius Lietuvos miestus, regionų centrus. Visgi dabartinė šios transporto arterijos būklė nėra nei saugi, nei kokybiška. Ji neatitinka ir valstybės išsikeltų prioritetinių kokybės reikalavimų šalies keliams. (…)“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Atliekant remonto darbus, eismas kelyje nebus stabdomas, o antrojoje rekonstruojamoje atkarpoje transporto srautus reguliuos laikinieji šviesoforai. Todėl K. Vanagas vairuotojų prašo kantrybės, didesnio susitelkimo ir supratingumo. Kelio darbus atliekantys specialistai, jo teigimu, imsis visų saugos priemonių, kad užtikrintų saugų eismą vykstant remontui.
Elta inf.
Komentaras