Teigiama, kad pokytis klientų tiesiogiai nepalies, tik atsispindės pakitusiuose klientų aptarnavimo centrų pavadinimuose ir, tikimasi, geresnėse klientų patirtyse. Organizacijos pokyčiais siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą.
„Suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui. Tam bus įkurtas atskiras padalinys“, – sakė „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Dėmesys bus skiriamas tolesniam paslaugų skaitmeninimui, veiklos modelių standartizavimui ir aptarnavimo principų suvienodinimui. Darbuotojų skaičiaus mažinimas nėra numatytas.
Pagal „Regitros“ inf.
Rašyti atsakymą