„Regitros“ pažadai – beverčiai Išregistruotos priekabos šilutiškiui priregistruoti nebeįmanoma

knapkio priekaba aldonosJau turėjo aprimti pasipiktinimo banga, kurią visuomenėje sukėlė naujoji automatiško automobilių išregistravimo tvarka, pradėta taikyti nuo šių metų rugsėjo paskutiniosios savaitės.

Visuomenė jau girdėjo atsiprašymų iš ne vieno politiko ir išklausė Vidaus reikalų ministro Dailio Alfonso Barakausko pasiaiškinimo, bet nuo gražių žodžių problema neišsisprendė.

Vėl užregistruoti – jokių galimybių

Daugiau kaip tris mėnesius neturėjusios galiojančios techninės apžiūros ar privalomojo draudimo transporto priemonės, pritaikius Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, po automatiško išregistravimo yra įstumtos lyg į užburtą ratą.
Šilutės vairuotojų mokymo centro „Šoferiukai“ vadovas Albinas Knapkis buvo vienas iš daugelio, kurio transporto priemonė buvo išregistruota. Jis per masinį išregistravimą neteko priekabos registracijos, tačiau nusprendė pasinaudoti „Regitros“ dažnai kartojamu patarimu ir įregistruoti priekabą iš naujo.

Jis sutinka ir iš naujo atlikti techninę apžiūrą, ir apdrausti priekabą, bet, pasirodo, kad atgauti leidimą ją vėl naudoti, atrodo, nėra legalių būdų.
„Techninei apžiūrai paruoštai mano automobilio priekabai, neseniai pakliuvusiai po tuo pačiu Damoklo kardu, kuriuo nukirsta registracija milijonui transporto priemonių šalyje, grįžti atgal į eismą šansų, pritaikius įstatymo pataisą, tikrai nėra“, – sako A.Knapkis.

Pateko į užburtą ratą

Pasak jo, nors Techninių apžiūrų centras dėl priekabos būklės pretenzijų nebeturi, bet pripažinti tinkama naudoti niekaip negali, nes ji – be draudimo.

O apdrausti ją dabar neįmanoma, nes ji liko be registracijos. Įregistruoti „Regitroje“ iš naujo neįmanoma, nes priekaba – be draudimo ir techninės apžiūros.
„Užburtas ratas, kuriame dabar sukasi ir „Regitros“ slenksčius veltui mina tūkstančiai transporto priemonių valdytojų“, – piktinasi šilutiškis.

Jo nuomone, jei įstatymo pataisų kūrėjų intencija buvo įvesti daugiau tvarkos šioje sferoje, tai priemonė – „barjerinių rifų“ kūrimas prie „Regitros“ durų – buvo pasirinkta prasčiausia iš galimų.
„Būtų pravartu apnuoginti interesų ausis, nes viešojo intereso naujose pataisose – mažai“, – sako įpykęs šilutiškis.