Restoranuose lietuviams svarbiausia maisto kokybė ir geras aptarnavimas

id149 img1 maxiLietuviai yra dažni restoranų, kavinių ir maitinimo įstaigų svečiai – restoranuose nepietauja ir nevakarieniauja vos 5 proc. tautiečių. Renkantis maitinimo įstaigą didžiausia reikšmė teikiama ne kainai ar akcijoms, o maisto kokybei ir geram aptarnavimui, rodo atlikta apklausa.

„Vapiano“ užsakymu tyrimų bendrovės „Mindshare“ atliktos gyventojų nuomonės apklausos duomenimis, respondentų buvo paprašyta atsakyti, kaip dažnai jie pietauja ar vakarieniauja ne namuose.
10 proc. apklaustųjų teigė, kad restoranuose jie valgo kiekvieną dieną, ketvirtadalis (24 proc.) – kelis kartus per savaitę, beveik trečdalis (31 proc.) – kelis kartus per mėnesį. 30 proc. pažymėjo, jog tą daro rečiau nei kelis kartus per mėnesį ir 5 proc. teigė iš viso nesilankantys restoranuose.

Vyrai maitinimo įstaigas aplanko gerokai dažniau nei moterys. 10 proc. vyrų teigia valgantys restoranuose kiekvieną dieną ir 32 proc. – kelis kartus per savaitę. Kiekvieną dieną restoranuose pietauja arba vakarieniauja 10 proc. moterų, 20 proc. tą daro kelis kartus per savaitę.

Apklausos rezultatai rodo, kad labiausiai restoranų lankytojai vertina maisto ir gėrimų kokybę.

Lygiai trys ketvirtadaliai apklaustųjų nurodė, kad kokybė yra labai svarbus veiksnys renkantis restoraną, penktadaliui respondentų ji yra svarbi. Keturi penktadaliai nurodė, kad jiems yra svarbus arba labai svarbus geras aptarnavimas. 79 proc. apklaustųjų taip pat nurodė, jog jiems itin aktualios yra restoranų patiekalų ir gėrimų kainos.

Apklausa rodo, kad patrauklūs pasiūlymai ir akcijos yra svarbūs kiek daugiau nei pusei lietuvių. Dauguma respondentų nurodė, kad jauki restorano aplinka jiems yra svarbesnė už akcijas. Dar mažiau svarbos renkantis restoraną lietuviams turi jo vieta.

Beveik jokios įtakos restoranų pasirinkimui neturi jų prekės ženklo lietuviškumas arba tarptautiškumas.

Tyrimų bendrovės „Mindshare“ apklausa buvo atlikta šių metų kovo 4-11 dienomis. Per tyrimą internetinės apklausos būdu buvo apklausti 782 respondentai nuo 18 iki 64 metų.

TRUMPA TEKSTINĖ REKLAMA SU NUORODA 60€/MEN.