Savo darbą mylintis žmogus išgelbėjo netekus ryšio izoliacijoje

Dar savaitę izoliacijoje ir namuose likti be ryšio - interneto ir televizijos... Tokios mintys pradėjo suktis šilutiškės Sofijos galvoje, kai vieną rytą jį atsikėlusi pamatė, kad sugedo šviesolaidžio interneto keitiklis.

Inžinierius A. Rapalis išspręsti problemą klientės namuose geranoriškai padėjo nuotoliniu būdu.

Dešimt kartų įjungusi ir išjungusi prietaisą, moteris paskambino į paslaugą teikiančią įmonę, bet į skambutį atsiliepęs konsultantas neteikė vilčių, kad gedimas bus sutvarkytas iškart. „Ponia, juk jums izoliacija ir niekas negali ateiti į namus?!.“ – reziumavo paslaugos teikėjas.

Visgi problemą pavyko sutvarkyti nuotoliniu būdu ir Sofija labai dėkinga „Telia“ inžinieriui Arūnui Rapaliui, kuris savo darbą atliko vadovaudamasis žmogiškumu, o ne taisyklėmis.

Problemą pavyko sutvarkyti nuotoliniu būdu

„Dauguma žmonių linkę skųstis, plūstis piktais komentarais, o aš noriu padėkoti man padėjusiam žmogui. Mūsų kasdienybėje dėkingumo taip mažai. Tikiuosi, kad mano nuoširdi padėka ir toliau įkvėps Arūną darbus atlikti nuoširdžiai, o kitus žmones paskatins nepamiršti ir padėkoti“, – „Šilutės naujienoms“ parašė moteris.

Sofija pasakojo, kad jai teko savaitei izoliuotis namuose, nes turėjo kontaktą su sergančiuoju koronavirusu. Žinoma, namuose būti smagu, bet ilgainiui ima slėgti jausmas, kad negali išeiti į lauką, susitikti su artimaisiais ar bendradarbiais.

Kai užsidarai namuose, televizija, geri filmai prablaško nuotaiką, o greitas internetas išvis jau neatsiejamas nuo kasdienybės, suteikia ne tik galimybę dirbti, bet ir bendrauti vaizdu su šeimos nariais, draugais. Kiekvienas gali paliudyti, kad izoliacija be šiuolaikinių technologijų taptų dar niūresnė.

Pradžioje Sofija labai nusiminė, kai įvykus gedimui, paslaugas teikiančios įmonės konsultantas pasakė, kad jai padėti bus galima tik pasibaigus izoliacijai. Moteris ilgai prašė, aiškino savo situaciją, kol galiausiai jai buvo pasakyta laukti inžinieriaus skambučio.

Sofija tikrai nesitikėjo, kad jis paskambins taip greit – jau po pusvalandžio. Arūnas jau žinojo, kad klientei paskirta izoliacija, tad jiedu sutarė, jog šviesolaidžio keitiklį jis paliks saugioje vietoje, o vėliau prietaisą į namus atveš Sofija besirūpinantis draugas.

Arūnas papasakojo, kaip reikės sujungti laidus, kaip švies lemputės, ką reikės daryti kad signalas būtų stipresnis ir t.t. Sakė, kad jeigu kas nors bus neaišku, jam galima paskambinti ir vakare, po darbo valandų. Jo balsas skambėjo draugiškai ir tikrai pakėlė nuotaiką niūriu metu.

Sofija džiaugiasi, kad jos namų ryšio tiekimas buvo sutvarkytas saugiai ir operatyviai, ir ji gali nuoširdžiai padėkoti.

Didelis AČIŪ įstrigęs iki šiol

„Šilutės naujienoms“ susisiekus su Arūnu, jis buvo maloniai nustebintas. Vyras pasakojo, kad šį darbą dirba jau šešerius metus, o mėgstamiausia jo dalis – padėti žmonėms. Šiuo laikotarpiu tokių, kaip Sofija – ne vienas, tad tenka spręsti problemas ir nuotoliniu būdu, laikantis saugumo taisyklių.
Arūnas yra klaipėdietis, šiuo metu jis dirba Tauragės aptarnavimo komandoje. Jis dėkingas savo vadovui Vitalijui Lisovskiui, už kiekvieną dieną praleistą darbe.

„Jo žmogiškumas ir supratingumas darbuotojams leidžia jaustis komfortiškai. Puikiai sudėlioti grafikai, kad galima visus klientus aplankyti laiku. Dėkingas esu šiam žmogui, kad pasikvietė mane iš Klaipėdos dirbti savo komandoje“, – ir pats padėkos žodžių savo vadovui negaili vyras.

Padėti žmonėms, spręsti įvairias jų problemas Arūnui tenka kasdien, ir jis prisimena ne vieną išskirtinę situaciją savo darbe. Labiausiai atmintin įstrigo įvykis, kai klientės vaikai negalėjo naudotis internetu, nes buvo pažeistas optinis kabelis. Arūnas ne tik pašalino bėdą, bet ir pasirūpino, kad šeimos namuose atsirastų kompiuteris.

„Nuvykus paaiškėjo, kad vaikučiai neturi kompiuterio, ir mes tada labai palankiomis sąlygomis leidome įsigyti tinkamą kompiuterį, viską sutvarkėme, ir kitą dieną jau patogiai vaikai galėjo mokytis. Tas didelis ir nuoširdus jų AČIŪ įstrigęs iki šiol“, – prisimena Arūnas.