Šilutės „Bočiai“ keliauja po Lietuvą

bociaiAktyvų gyvenimą pamėgę Lietuvos pensininkų sąjungos „Bočiai“ pamario bendrijos nariai praėjusią savaitę vėl išsiruošė į kelionę. Šilutiškių pirmininkas Kostas Buikys su Šilalės „Bočių“ vadovu Vaclovu Šatiku sutarė, kad jau laikas sujungti bendrijas, ir visiems kartu, vienu autobusu nuvykti pamatyti šiauriniame Lietuvos pakraštyje gyvenančius senjorus, su jais susipažinti ir susidraugauti.

Pirmasis sutojimas – Pakruojo dvare. Šiame rajone nebėra „Bočių“ bendrijos, tad teko patiems grožėtis šią vasarą visą Lietuvą žavinčiais dvaro gėlynais, parko architektūra, ir gyvūnais, kurie mielai bendravo su svečiais.

Pasvalyje pasitiko vietos „Bočių“ nariai su pirmininku Antanu priešakyje. Šmaikštūs tie pasvaliečiai, gaudėme jų žodžius ir negalėjome atsistebėti nuoširdumu ir vaišingumu. Jie aprodė savo miesto žymias vietas, bažnyčios naujuosius vargonus, papasakojo apie garsius žmones. Vietinis fotografas nulydėjo mus į savo darbų parodą, kur įsigijome ir suvenyrų lauktuvėms. Atsisveikinome kaip seni draugai, o šeimininkai visam mūsų kolektyvui įdėjo tradicinio pasvaliečių alučio.

Mums pasisekė, mat mūsų bendrijos narė Janina Juškienė atostogauja Biržuose, tad ji ir aprodė šį miestą, pilį, palydėjo iki Kirkilų apžvalgos bokšto. Į 32 m aukščio bokštą visgi įkopė dauguma bendrijos narių. Karstiniai ežerai, visas kaimas su 30 vandens pilnų smegduobių, vadinamų Kirkilų draustinio ežerėliais, – visa tai matosi iš bokšto aukštybių.

Nuvykome ir prie „Karvės olos“ smegduobės, kur yra apie 200 žemės įgriuvų, o forma panaši į karvės kanopą.

Grįždami užsukome į Pasvalio malūną, kur dėjome ant stalo namines vaišes, o muzikantai išsitraukė savo instrumentus: ir papietavome, ir ratelius apsukome. Kolegos iš Šilalės pakvietė mus į jų organizuojamą ekskursiją, mielai prisijungime.

Tai jau antroji šiemet „Bočių“ kelionė – gegužės pabaigoje aplankėme Aukštaitiją. Planų turime ir daugiau, keliauti linkime visiems. Už transportą dėkojame Kęstučiui Mockui, o už kantrybę – vairuotojui Zigmui.