Šilutės „Bočiai“ keliavo po Suvalkiją ir Dzūkiją

Nenuilstantys Šilutės „Bočių“ bendrijos nariai aplankė Šakių, Prienų ir Birštono „Bočių“ bendrijų narius. Kartu keliavo ir kelios Šilutės „Moterų seklyčios“ narės.

Pervažiavę ilgiausią Lietuvoje Jurbarko tiltą (494 m.) pasiekėme Šakius. Prie miesto savivaldybės mus pasitiko meras Edgaras Pilypaitis ir Šakių „Bočių“ bendrijos nariai. Pasivaikščiojome po miesto skverą su fontanu ir 24 varpų karilionu, kurį nuliejo viena garsiausių varpų liejyklų Olandijoje, o kariljono konstravimą kuravo kompozitorius Giedrius Kuprevičius. Sužinojome apie Šakių sinagogą, sugriautą 1944 m. bombarduojant miestą. Sovietmečiu sinagogos niekas neatstatinėjo.

Kelias vedė į Prienus, kur nebėra Bočių bendrijos, tad vykome į Meninės drožybos amatų centrą. Tautodailininkas Algimantas Sakalauskas aprodė dirbtuves, skulptūras ir kalvystės darbus. Daug įspūdžių patyrėme Birštone, pasipuošusiame gausybe gėlių, kur pasitiko „Bočių“ bendrijos pirmininkas su gide. Jie aprodė mums parką, pasižvalgėme į Birštono piliakalnį, arba Vytauto kalną (aukštis 85 m), paskanavome čia išgaunamų mineralinių vandenų, pasižvalgėme po šv. Antano Paduviečio bažnyčią. Birštono bendruomenės namuose dalijomės įspūdžiais ir ateities planais, vaišinomės gaiviaisiais gėrimais. Skambėjo šeimininkų ansamblio atliekamos dainos, mūsų kapela ir ansamblis taip pat atliko keletą kūrinių. Pakvietėme Birštono bočius dar šiemet atvykti į Šilutę.

Vykdami namo įteikėme pažymėjimus naujiems nariams Gražinai ir Bronislovui Mikloviams.
Namuose mūsų laukė įspūdingas savaitgalis – pirmą kartą mūsų kapela ir ansamblis, gyvuojantys ketvirtus metus, dalyvavo Klaipėdos Jūros šventėje. Grojome ir dainavome kartu su Telšių, Kelmės, Šiaulių, Kretingos ir Klaipėdos muzikantais. Renginys vyko Teatro aikštėje, sveikinimo žodį tarė LPS „Bočiai“ vadovas Kajatonas Šliogeris.