Šilutės neįgalieji aplankė Brandenburgo žemes ir Saksoniją

vokietijoje neigalieji53 Šilutės r. neįgaliųjų draugijos nariai su gera nuotaika išvyko į 4 dienų pažintinę kelionę per Lenkiją į Vokietiją.

Pirma pažintis buvo su Lenkijos Žemutinės Silezijos sostine Vroclavu, įsikūrusiu prie Oderio upės. Pasivaikščiojome seniausioje dalyje – Tumski saloje, kurioje stovi gotikinė Šv. Jono Krikštytojo katedra, apžiūrėjome universiteto pastatus, šv. Elžbietos bažnyčią, pasigrožėjome senąja Rotuše.

Po malonių įspūdžių pasukome Vokietijos link, kur laukė nakvynė. Prabudome smagūs, naujų jėgų pasisėmę. Skaniai papusryčiavę kelionę tęsėme vaizdingomis Drezdeno apylinkėmis. Maršrutas ėjo palei didingą Elbės upę. Atvykę į Ratheino uolų ir akmeninių sienų labirintus, grožėjomės nuostabia Vokietijos gamtos panorama.

Trečią dieną vykome aplankyti „Pasaulio sodų“. Tai nuostabus laisvalaikio parkas, užimantis 21 hektarų. Tai tikras rojus gamtos mylėtojams. Pamatėme kinų sodą, į kurį viskas atgabenta iš Kinijos, japonišką „Tekančio vandens sodą“, itališką „Renesanso sodą“.

Ekskursijos po Berlyną metu pamatėme Aleksandro aikštę, televizijos bokštą, Brandenburgo vartus, Reichstagą, Berlyno istoriją menančią bažnyčią imperatoriui Vilhelmui atminti.

Paskutinė naktis – viešbutyje, ir kelionė vėl tęsiasi per Lenkiją, link Pamario krašto.

Už patirtus įspūdžius esame dėkingi Šilutės r. neįgaliųjų draugijos pirmininkei Laima Micienei, visą kelionę mus globojusiai grupės vadovei Zinaidai Mikelionis bei Aisčių kelionių organizatorių gidei Valerijai ir abiem vairuotojams – Ričardui ir Valdui už nuoširdumą ir pagalbą neįgaliam žmogui.